بازگشت ”رؤیا نونهالی” به صحنه با ”سه مرثیه هذیان”

رؤیا نونهالی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، با بازی در نمایش˝سه مرثیه هذیان˝نوشته، طراحی و کارگردانی روزبه حسینی، در کارگاه نمایش تئاترشهر روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش هنرآنلاین، علاوه بر رؤیا نونهالی، ماه گل مهر و پژند سلیمانی هم بازیگران این نمایش اند، که این روزها در کارگاه نمایش مراحل تمرین خود را سپری می کند.

این سه بازیگر، در نقش سه پروانه در سه موقعیت متفاوت از هم ظاهر می شوند و در غیاب اجباری مردان خود، پایداری های مداومشان را به نمایش می گذارند. ماه گلِ مهر، در نقش پروانه ای است که هر پنج شنبه به ملاقات همسر زیر تیغش می رود و پژند سلیمانی پروانه ای را نمایش می دهد که نُه سال بازگشت همسرش از جنگ را انتظار می کشد.

رؤیا نونهالی، که سال گذشته نیز در نمایش “مشروطه بانو” و “بانوی آب و آیینه” ایفای نقش کرد، این بار با کارگردانی از نسل سوم، که آثار او به تئاتر تجربی شناخته شده، در شکلی تازه، بازی در کلوزآپ های استلیزه را به اجرا می گذارد. شیوه بازی در این نمایش، به روش های مینی مالیستی در تئاتر نزدیک می شود.

طراحی لباس این نمایش را ندا نصر بر عهده دارد و پژمان عبدی دستیار و برنامه ریز این نمایش است. همچنین حمید پورآذری به عنوان مشاور در کارگردانی و طراحی همراهِ این نمایش خواهد بود.

این نمایش کاری از گروه “فیلم و تئاتر و ناگهان” است و در روزهای نخستینِ آبان ماه در کارگاه نمایش تئاترشهر به صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.