ساعت کاری ادارات فردا و بخشنامه جدید تغییر ساعت کاری در ادارات تهران (فروردین ۱۴۰۳)

خبر فوری: هیات دولت تصویب کرد که ساعت کاری ادارات از فردا ( شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ) تغییر خواهد کرد.

استانداری تهران بخشنامه جدید تغییر ساعت کاری ادارات تهران را که هیئت دولت تصویب کرده بود را ابلاغ کرد. بر اساس مصوبه امروز اعلام شد که ساعت آغاز به کار همه ادارات سراسر کشور از فردا شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ همچنان به صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ صبح است.

تغییر ساعت کاری ادارات تهران

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در پاسخ به این پرسش که چرا ساعت کاری ادارات ۷ صبح تعیین شده است، گفت: بنا بر توزیع ترافیکی مطلوب و همچنین در راستای ارتقاء بهره‌وری، ساعت کاری ادارات تهران از هفت تا ۹ صبح شناور بوده و می‌توانند ساعت حضور خودشان را بر این اساس تنظیم کنند و ساعات کاری ادارات استان تهران و سایر استان‌ها نیز از ساعت هفت صبح آغاز خواهد شد.

بر اساس این مصوبه ساعت کاری بانک‌ها به این صورت تعیین شده است که از هفت صبح آماده به خدمت هستند؛ اما ساعت ۷:۳۰ دقیقه مردم می‌توانند مراجعه کنند.

وی درباره ساعت شروع به کار مدارس نیز می گوید: بر اساس ساعتی که قبلاً هم اعلام شده مقاطع متوسطه ساعت ۷:۳۰ صبح و مقاطع ابتدایی هم ساعت ۸ صبح شروع به فعالیت خواهند کرد.

ساعت آغاز به کار مراکز آموزش عالی نیز از ساعت هشت صبح و اصناف و بازاریان هم از ساعت ۹:۳۰ صبح هستند.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. کارمند بینوا:

    ببخشید این رو در نظر نمی گیرید که یک مادر شاغل که مجبوره فرزند خردسالش رو مهد کودک بزار نمیتونه از ساعت ۶ صبح آواره خیابانها بشه ؟؟؟؟
    لطفا ماینر های شخصی که در خانه های مسکونی و باغها و ویلاهای اطراف تهران پنهان شده را شناسایی و معدوم کنید تا با کمبود برق مواجه نشوید!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.