بازگشت گرد و غبار به جنوب کشور

۲۱اردیبهشت،

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: تا آخر هفته به تناوب برای شمال غرب ، غرب، دامنه های البرز،‌دامنه های زاگرس و شمال شرق کشور افزایش ابر ، بارش باران ، رعد وبرق، وزش باد و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می گردد.

به گزارش ممتازنیوز، عبدالرضا امیدوار شهری ، مدیرکل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت : براساس آخرین نقشه های هواشناسی تا آخر هفته به تناوب برای شمال غرب ، غرب، دامنه های البرز،‌دامنه های زاگرس و شمال شرق کشور افزایش ابر ، بارش باران ، رعد وبرق، وزش باد و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می گردد.
 
وی ادامه داد: از عصر امروز و فردا پدیده باد و گرد و خاک در جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست . طی روزهای دوشنبه و چهارشنبه نیز افزایش دما در سواحل شمالی رخ خواهد داد. هوای پایتخت فردا نیمه ابری  در پاره ای نقاط ابری ، در بعضی ساعات رگبار و رعد وبرق و وزش باد پیش بینی شده و همچنین روز دوشنبه هوای تهران نیمه ابری تا ابری گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.
 
مدیر کل پیش‌بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی گفت: دمای هوای پایتخت طی روزهای آینده با روند کاهشی همراه است که در گرم ترین نقطه فردا ۲۶ درجه و در سردترین نقطه ۱۴ درجه می رسد . همچنین روز دوشنبه هوای پایتخت در گرمترین نقطه ۲۴ درجه و در سردترین نقطه به ۱۳ درجه می رسد .
 
امیدوار شهری گفت: طی فردا در استان های همدان، مرکزی، قم ، شمال اصفهان و تهران وضعیت جوی پایدار خواهد بود و بارش در این روز در استانهای قزوین، البرز، تهران ، شمال سمنان از شدت بیشتری برخوردار است. در استانهای آذربایجان غربی ، کردستان، زنجان ، سمنان و تهران طی روز دوشنبه وضعیت جوی پایدار برقرار بوده و به طوری است که بارش در این روز در استانهای واقع در دامنه های غرب زاگرس و دامنه های جنوبی البرز از شدت بیشتری برخوردار است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.