بازیکن فلسطینی از چنگال رژیم اشغالگر قدس آزاد شد

به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی ‘فلسطین آن لاین’ روز سه شنبه نوشت: این بازیکن فلسطینی اسیر شده توسط نیروهای رژیم اشغالگر قدس، بعدازظهر امروز (سه شنبه) از گذرگاه بیت حانون واقع در شمال غزه وارد نوار غزه شد.

بر این اساس، ‘محمود السرسک’ پس از سه سال زندانی در زندان های رژیم اشغالگر قدس و ۹۶ روز اعتصاب غذا به مناسبت مخالفت با بازداشت خود، به غزه بازگشت.

‘السرسک’ به هنگام ورود به غزه مورد استقبال مردم و نمایندگان جناح های مختلف سیاسی فلسطین از جمله جنبش جهاد اسلامی قرار گرفت و سپس برای انجام آزمایشات پزشکی به بیمارستان ‘شفا’ در غزه منتقل شد.

دکتر ‘ایمن السحبانی’ مدیر مرکز اورژانس بیمارستان ‘شفا’ در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی ‘فلسطین آن لاین’ گفت: ‘محمود السرسک’ بازیکن آزاد شده فلسطین به بیماری هپاتیت نوع ‘بی’ و ‘سی’ مبتلاء شده است و از کم خونی و ناراحتی معده، ضعف جسمی و بینایی رنج می برد.

نیروهای رژیم صهیونیستی، ‘محمود السرسک’ بازیکن فلسطینی را روز ۲۲ ماه ژوئیه سال ۲۰۰۹ میلادی در پایانه ای بین نوار غزه و فلسطین اشغالی در حالی که عازم بازی برای یک تیم کرانه باختری بود، دستگیر کردند.

‘محمود سرسک’ در اعتراض به بازداشت و زندانی شدن غیر قانونی خود به مدت ۹۶ روز در زندان رژیم اشغالگر قدس به اعتصاب غذا دست زد.

پیش از این، سازمان های بین المللی ورزشی بارها خواستار آزادی وی از زندان رژیم صهیونیستی شده بودند.

ورزشی. ** ۷۱۳۲ **‌ ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۳۳۴۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.