بازیهای رایانه ای داخلی به خوبی در جامعه معرفی نمی شود

مدیر شرکت بازی‌سازی اسپریس پویانما با یادآوری اینکه تولید بازیهای رایانه ای گران اما درآمدزاست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای؛مرتضی رضایی نقش رسانه ها بخصوص صداوسیما و مطبوعات را برای معرفی تولیدات داخلی با اهمیت دانست و افزود : بسیاری از مردم با بازی های رایانه ای بومی آشنایی ندارند و در جریان ساخت تعداد زیادی بازیها در کشور نیستند؛ آگاهی بخشی و آشنا سازی  جامعه با این حجم فعالیت تنها از طریق رسانه ها امکان پذیر است.  
وی برگزاری نمایشگاههای بازیهای رایانه ای در نقاط مختلف کشور را برای معرفی تولیدات داخلی ضروری دانست و  یادآور شد: برپایی رویدادهای یادشده در کنار تبلیغات مناسب و گسترده، آحاد مخاطبان را با تولیدات داخلی آشنا می سازد.   
رضایی نمایشگاه دوم بازیهای رایانه ای تهران را از منظر اجرا و مخاطب موفق ارزیابی کرد و ادامه داد: برگزاری این رویداد ها در  نقاط مختلف کشور می بایست در دستور کار متولیان امر فرهنگ و هنر قرار گیرد.  
مدیرعامل شرکت اسپریس پویانما همچنین گفت که برای دستیابی به جایگاه ممتاز در عرصه بازیهای رایانه ای می بایست تولید کنندگان و فعالان این عرصه تلاش کنند و سطح محصولاتشان را به جهت رقابت با آثار خارجی ارتقا بخشند.  
این فعال عرصه بازیهای رایانه ای، توجه جدی به عرصه گیم و سرمایه گذاری مناسب در این بخش را  شرط لازم  برای توسعه صنعت بازی رایانه ای کشور برشمرد./ه

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.