بازیکن بارسلونا: رئال مادرید تاوان پس می دهد

به گزارش ایرنا، پیکه روز پنجشنبه در مصاحبه‌ با کانال رادیویی کاتالونیا افزود:ˈ هنگامی که در جدول رده بندی پشت سر رقیب همیشگی‌ خود قرار داری، احساس خوشایندی نیست. ما در فصل گذشته این تجربه را داشتیم و برای ما خوب نبود و تاوان آن را هم (با از دست دادن جام) پس دادیم.ˈ

او در مورد مشکلات احتمالی‌ موجود در تیم رئال مادرید خاطرنشان کرد: من در تیم‌های مختلفی‌ بوده ام و هیچ تیمی را بهتر از بارسلونا ندیده ام .رئال مادرید نیز مشکلات خود را دارد ولی نباید در آنها دخالت کرد .

مدافع میانی بارسلونا یادآور شد: خوشبختانه تنش‌هایی‌ که سال گذشته با تیم رئال مادرید داشتیم دیگر وجود ندارد چون ˈ خوزه مورینیوˈ سرمربی مادریدی‌ها متوجه شده است که نباید آنها را در بارسلونا پیدا کند و به همین دلیل اکنون در جستجوی تنش‌ها در تیم خود است .

پیکه در باره وضعیت تیم بارسلونا نیز گفت: همه چیز خوب و مطابق میل ماست. ما احساس بسیار خوبی‌ داریم.

وی افزود: در اولین فصل با گواردیولا به رغم اینکه ۱۲ امتیاز از رئال مادرید کمتر داشتیم اما احساس خوبی‌ داشتیم هرچند برای کسب جام قهرمانی لیگ مجبور شدیم به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برویم و رئال مادرید را در زمینش شکست دهیم.

بازیکن بارسلونا تصریح کرد: رئال مادرید کنونی بسیار بهتر از رئال مادریدی است که در سال نخست شکست دادیم، چون در آن سال که ما همه جام‌ها را بردیم، در ماه اکتبر آن هیچ دیداری را نبرده بودیم و مادریدیها شش امتیاز از ما جلو بودند.

وی یادآور شد: اگر چنین مساله ای دوباره رخ دهد، ما باز هم از نو شروع می‌‌کنیم .

پیکه در باره ˈپپ گاردیولاˈ سرمربی قبلی‌ تیم بارسلونا گفت: گواردیولا برای من همه چیز بود. من به عنوان چهارمین مدافع میانی به تیم آمده بودم و او همه چیز به من داد. هر تمرینی با او یک درس بسیار بزرگ بود اما اکنون با ˈتیتو ویلانوواˈ نیز سالهای بسیار زیبایی خواهیم داشت .

وی افزود: تیتو در چند ماهی‌ که به عنوان سر مربی‌ جدید آمده، دل همه اعضای تیم را به دست آورده است. او یک ویژگی مهم دارد و آن این است که در مصاحبه‌های مطبوعاتی خیلی طبیعی صحبت می‌‌کند و من مطمئنم با حضور او، سالهای خوبی‌ در انتظار بارسلونا خواهد بود .

پیکه در این مصاحبه در باره ˈکارلس پویولˈ مدافع میانی دیگر بارسلونا که به تازگی در جریان دیدار تیمش با ˈبنفیکاˈی پرتغال دچار مصدومیت در رفتگی آرنج شد و دو ماه از زمین بازی دور خواهد بود، نیز صحبت کرد.

او گفت:ˈمن در مورد مصدومیت، پویول را مورد انتقاد قرار دادم زیرا باورم نمی‌‌شود که او این کارها را بکند. به نظر می رسد که او از چیزی یاد نمی‌‌گیرد. او باید بداند دیگر جوانی‌ ۲۴ ساله نیست و دوره این کارها برای او گذشته است.ˈ

مدافع بارسلونا تصریح کرد: از همه حرفها گذشته، پیکه وقتی مصدوم شد که بارسلونا در دقیقه ۸۰ بازی و با نتیجه دو بر صفر جلو بود و او نباید آن پرش را که پس از آن به زمین افتاد،انجام می‌‌داد، اما چه می شود کرد که او پویول است و اگر این کارها را انجام ندهد، پویول نیست.

پیکه گفت همین ویژگیها و رفتارها موجب شده است تا پویول به عنوان یکی‌ از بهترین مدافعان میانی در تاریخ فوتبال ثبت شود.

اروپام **۱۲۳۴**۱۵۵۱

انتهای پیام /*

International@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.