بازیکن جدید بارسا: ویلانووا دروغ گفته!

آنچه ویلانووا گفت دروغ است. با سرماخوردگی که اصلا نمی توان بازی کرد.

آلبا: ویلانووا دروغ گفت

“تیتو ویلانووا” برای دیدار با اسپارتاک مسکو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که هفته گذشته در نوکمپ برگزار شد “خوردی آلبا” را در لیست ۱۸ نفره قرار نداد و علت آن را سرماخوردگی ستاره جدید تیمش دانست اما خود آلبا سخنان سرمربی تیمش را رد و اعلام کرد که اصلا دچار سرماخوردگی نشده بود.

آلبا که در رقابت های یورو ۲۰۱۲ لهستان و اوکراین نمایش خیره کننده ای در ترکیب تیم ملی فوتبال اسپانیا داشت و به عنوان پدیده رقابت های انتخاب شد گفت:آنچه ویلانووا گفت دروغ است. با سرماخوردگی که اصلا نمی توان بازی کرد. بعد از برگشتن از اردوی تیم ملی احساس کردم که در شرایط خوب بدنی به سر نمی برم اما سرما نخورده بودم.

هافبک جدید بارسلونا درباره این سوال که چرا با پیوستن به بارسلونا فرصت کمی برای حضور در ترکیب این تیم یافته است گفت:در بارسلونا بازیکن اصلی و ذخیره وجود ندارد چرا که همه بازیکنان مهم هستند. طبیعتا آدریانو بازیهای بیشتری نسبت به من انجام داده است با این حال در شرایط خوبی به سر می برم و آماده ام تا بهترین بازیهای خود را در ترکیب آبی – اناریها به نمایش گذارم. می‌خواهم هر آنچه را که در توان دارم رو کنم و به این احساس برسم که بازیکن مهم و تاثیر گذاری برای تیمم هستم.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۷۹ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۷ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بارسا, ویلانووا


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.