بازیکن پست پنج کم داریم/ هیچ راهی برای شناخت حریف اول نمی باش

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از ضعف تیم در پست پنج خبر داده و گفت: پتروشیمی تغییر بسیاری پیدا نموده و با توجه iبه اینکه در هفته اول با این تیم روبرو می‌شویم راهی برای شناخت آنها وجود ندارد.

اسد الله کبیر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: وضعیت فصل تازه شهرداری گرگان را از نظر مالی تشریح نمود: هنوز هم پیگیری های ما برای جذب اسپانسر ادامه دارد با وجود کمک های شهرداری و شورای شهر هنوز مشکلاتی داریم، صحبت هایی هم با نمایندگان گرگان در مجلس در این مورد انجام داده و قرار بر این شد که از تیم حمایت نمایند.

بابک نظافت،‌ مجتبی بنی عقیل، هادی دهقان، وارتان بیدروسیان، سینا هادی زاده،‌ کاوه نور افزا، شایان خلیقی، معین صفایی، آرمین صادقی و مجتبی قنبر نژاد ترکیب گرگان در این فصل را تشکیل می‌دهند اما کبیر تاکید می‌کند؛ کمی در پست پنج مشکل داریم و در صورت فراهم شدن شرایط آبرامیان بازیکن پست پنج فصل پیش را iبه ایران برمی‌گردانیم، در صورت تعییین بودجه لازم، نیم نگاهی هم iبه بازیکن خارجی خواهیم داشت.

وی اشاره نمود: با کم شدن تعداد تیم ها بازیکنان خوب هم جذب همین تعداد کم می‌شوند و شرایط iبهتری را در مجموع پدید می‌آورند.

سرمربی گرگان از بازی هفته اول مقابل پتروشیمی بندر امام می‌گوید: بازیکنان پترشیمی تغییر بسیاری نموده و ما نیز در هفته اول مقابل این تیم iبه میدان می‌رویم.

به همین سبب شناخت کافی از تیم ماهشهری نداریم،‌ با این اوصاف باید در همان گکوارتر ابتدایی بازی iبه شناسایی و آنالیز حریف پرداخته و برنامه های تیم را تعیین کنیم، امااز هفته های بعدی که با تیم های دیگر بازی داریم قطعا با گرفتن فیلم بازی ها و آنالیز حریفان کار راحت تری برای شناخت آنها داریم.

* بابک نظافت با ما راه آمد

کبیر در مورد چگونگی تامین بودجه برای بازیکنانی مثل بابک نظافت و … تاکید نمود: امسال بابک نظافت با توجه iبه گرگانی بودن همسرش و تصمیم iبه زندگی در این شهر،‌ کمک بسیاری نموده و با ما راه آمد، ما با کمک بعضی مسئولان و خود بازیکنان،‌ مهره ها فعلی را جذب نمودیم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.