بازیگرانم به زبان انگلیسی مسلط می باشند

۵ شنبه ۱۸ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

با کارگردان نمایش ˝خواب‌های رنگی˝/

کارگردان نمایش ˝خواب‌های رنگی˝ که با این اثر به نوعی سالن نمایش خانه تئاتر را نیز افتتاح نموده است با اشاره به متن خارجی نمایش و اجرا به زبان اصلی گفت: سایر بازیگران به زبان انگلیسی مسلط می باشند.

محسن شیخی یکی از اعضای با سابقه خانه تئاتر درباره کارگردانی نمایش “خواب‌های رنگی” به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: از همان ابتدا متن نمایش را به زبان انگلیسی نوشتم و دغدغه اصلی من نمایش فداکاری فرزندی بود که در سخت ترین شرایط در کنار پدر خود ماند و با همه وجود به او خدمت نمود.

کارگردان نمایش “خواب‌های رنگی” که با این اثر به نوعی سالن نمایش خانه تئاتر را نیز افتتاح نموده است با اشاره به متن خارجی نمایش و اجرا به زبان اصلی گفت: سایر بازیگران به زبان انگلیسی مسلط می باشند.

وی سبب انتخاب زبان انگلیسی را برای این متن رخداد داستان در کشور انگلستان دانست و افزود: احساس می‌کنم با استفاده از این زبان راحت‌تر از زبان فارسی می‌توانم مفاهیم مورد نظر خود را به مخاطب منتقل کنم و داستان به گونه ای روایت می گردد که تماشاگر با هز زبانی با آن ارتباط برقرار خواهد نمود. تصورم این است که درمیان گذاشتن این مشغولیت ذهنی با همکاران و بچه‌های تئاتر با هر زبانی مفید است.

کارگردان نمایش “واریته عروسک‌ها” تصریح نمود: این نمایش سه شخصیت دارد و با توجه به بخشی از نمایش که خواب‌های کارکتر پدر است تعدادی عروسک‌گردان هم به جمع اضافه می‌شوند.

گفتنی است، نمایش خواب‌های رنگی از روز شنبه ۶ آبان اجراهای خود را در سالن نمایش خانه تئاتر آغاز نموده و تا ۲۷ آبان‌ماه هر روز از شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۸ به روی صحنه خواهد رفت. با اجرای نمایش “خواب‌های رنگی” به کارگردانی محسن شیخی سالن نمایش خانه تئاتر آغاز به کار نموده است.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.