بازیگران فیلم تازه وودی آلن انتخاب شدند

۱۱اردیبهشت،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لتی آرانسن و استفن تننبام تهیه‌کنندگان این پروژه کمدی که عنوان آن هنوز اعلام نشده، روز سه‌شنبه اعلام کردند آلن فیلمبرداری کار تازه خود را تابستان امسال آغاز می‌کند.
 

پس از «نیمه‌شب در پاریس» این دومین فیلم آلن است که در فرانسه فیلمبرداری می‌شود و همچنین هشتمین فیلم اوست که داستانش در اروپا روی می‌دهد. آلن در این پروژه با مدیر فیلمبرداری، طراح صحنه و طراح لباس تعدادی از تولیدات اروپایی قبلی خود همکاری می‌کند.
 

کالین فیرث بازیگر فیلم تازه وودی آلن سال ۲۰۱۰ برای فیلم «گفتار پادشاه» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد. او برای فیلم «مرد تنها» هم نامزد اسکار بود. اما استون بازیگر فیلم‌هایی چون «زامبی‌لند»، «خدمتکار» و «اسپایدرمن شگفت‌انگیز» است.
 

آلن فیلم «یاس آبی» (Blue Jasmine) با بازی کیت بلانشت و الک بالدوین را آماده نمایش دارد. این فیلم ماه ژوئیه اکران می‌شود.
   
آلن ۷۸ ساله در ۱۹۷۸ برای «آنی هال» برنده جوایز اسکار بهترین کارگردان و بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد و در ۱۹۸۷ با «هانا و خواهرانش» اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را دریافت کرد. او سال ۲۰۱۲ هم با «نیمه‌شب در پاریس» برنده اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد.

آخرین فیلم به نمایش درآمده از وودی آلن «تقدیم به رم با عشق» با بازی پنه‌لوپه کروز و روبرتو بنینی بود.
 

اسوشیتدپرس / ۳۰ آوریل / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.