بازیگران مشهور در فصل دوم سریال بی قرار + تصاویر

لاله اسکندری بازیگر خوب و توانمند سینما و تلویزیون با انتشار خبر جدید از حضورش در تلویزیون عکس زیر را در اینستاگرامش قرار داد و نوشت: در کنار مریم امیر جلالی و سارا خویینهای عزیز،آغاز فصل دوم سریال بی قرار

سریال بی قرار

گفتنی است تصویربرداری سری دوم مجموعه تلویزیونی بی‌قرار به‌نویسندگی و کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی هفته گذشته در لوکیشنی واقع در فرمانیه با حضور بازیگرانی همچون سارا خوئینی‌ها و محمد صادقی شروع شد.

به گفته اوجی،تهیه کننده سریال همچون سری اول لاله اسکندری نقش رعنا را بازی می‌کند. محمدرضا شریفی‌نیا (احمد، پدر رعنا)، کامران تفتی (رامین، همسر رعنا)، محمد صادقی (دکتر فرمند)، سارا خوئینی‌ها (سهیلا)، مریم بوبانی (شوکت، همسایه احمد)، کمند امیرسلیمانی (افسانه، همسر علی)، مریم امیرجلالی (عصمت، کارگر مسافرخانه) و فاطمه دقاقی (هانیه، دختر خردسال رعنا) از دیگر بازیگران این سریال هستند.

اوجی افزود: در سری جدید بازیگران دیگری هم به‌سریال اضافه شده‌اند، پژمان بازغی نقش خسرو، زهرا سعیدی نقش مادر سهیلا و سولماز آق‌مقانی نقش سحر خواهر سهیلا را بازی می‌کنند.

مخاطبان در سری اول سریال بی‌قرار، بیننده زندگی زنی به نام رعنا بودند که پس از پنج سال از زندان آزاد و متوجه می‌شود همه زندگی خود را از دست داده است. او که می‌خواهد زندگی‌اش را از نو بسازد دنبال کودک خود که هنگام دستگیری یک ماهه بوده، می‌رود. رعنا در نتیجه جستجوهای فراوانش سرانجام به مشهد می‏‌رسد و دنبال نشانه‌ای از کودکی که اینک پنج ساله شده، می‌گردد؛ جستجویی که اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند و متوجه می‌شود فرزندش در یک خانواده پزشک زندگی می‌کند.

این سریال ۶۵ لوکیشن دارد و در تهران، مشهد و پاریس ضبط می‌شود.

ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.