بازیگر لبنانی در نقش همسر شاه + عکس

۱۹م دیماه ،

روزنامه الدیار لبنان مدعی شد کارمن لبس بازیگر لبنانی فیلم سینمایی «۳۳ روز» قرار است در سریال معمای شاه محمدرضا ورزی بازی کند.

ممتازنیوز: محمدرضا ورزی از منتفی شدن انتخاب بازیگر لبنانی برای بازی در نقش همسران شاه در سریال «معمای شاه» خبر داده و گفته بود: برای ایفای نقش زن‌های محمدرضا شاه در حال حاضر با حدیث فولادوند برای نقش فوزیه، مهراوه شریفی‌نیا برای نقش ثریا و ساغر عزیزی برای ایفای نقش فرح صحبت کرده‌ایم که البته هنوز به قطعیت نرسیده است.

اما روز قبل روزنامه مشهور لبنانی «الدیار» لبنان از موافقیت «کارمن لبس» بازیگر فیلم ۳۳ روز برای ایفای نقش ثریا در این سریال خبر داد.

این روزنامه در این باره نوشت: کارمن لبس موافقت خود را با بازی در یک سریال ایران و ایفای نقش سریال که قرار است در ایران تصویربرداری شود اعلام کرده است.

این روزنامه افزوده است: بازی در این فیلم نیازمند تکلم به زبان فارسی است و کارمن لبس از امروز(۶ دسامبر) آموزش این زبان را آغاز کرده است.

این در حالی است که کارمن لبس چندی پیش در گفت‌وگو با پایگاه لبنانی «لبنون فایلز» گفته بود: قرار بود در نقش ثریا همسر شاه ایران بازی کنم اما سریال [لبنانی] «بازگشت» موافقت در این باره را برای من سخت کرده است مگر اینکه تصویربرداری سریال ایرانی به بهار ۲۰۲۴(بهار ) منتقل شود که در آن زمان وقت من آزاد خواهد بود.

سریال «معمای شاه» که زندگی محمدرضا پهلوی را از سال ۱۳۱۵ و بازگشت وی از سوئیس تا مرگ او در سال ۱۳۵۹ به تصویر می‌کشد، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی در ۴۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود.

فارس

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.