بازی جدید طراحی شده فتنه‌گران منطقه‌، اتفاق تروریستی سراوان است

اردیبهشت ۱۴۰۳

جنبش عدالتخواه دانشجویی ضمن محکومیت عمل بزدلانه تروریستی در پاسگاه سروان، اعلام کرد: این اقدام بازی شوم طراحی شده بعضی ابرقدرت‌ها و دولت‌های فتنه‌گر منطقه‌ای برای اعمال فشار و ناامن‌سازی ایران است.

به گزارش حوزه دانشگاه ممتاز نیوز، جنبش عدالتخواه دانشجویی در بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده‌های شهدا به مناسبت شهادت مرزداران غیور ایرانی در پاسگاه مرزی سراوان از سوی گروهک تروریستی، اعلام کرد: این اقدام بازی شوم طراحی شده بعضی ابرقدرت‌ها و دولت‌های فتنه‌گر منطقه‌ای برای اعمال فشار و ناامن‌سازی ایران است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

متاسفانه باخبر شدیم شب قبل جمعی از پاک‌ترین فرزندان ایران اسلامی در حمله گروه‌های تروریستی در پاسگاه مرزی سراوان به شهادت رسیدند، این اتفاق تروریستی درحالی اتفاق می‌افتد که ایران در برهه حساسی از مذاکرات هسته‌ای بر سر منافع حَقه ملت در یک جنگ دیپلماتیک با قدرت‌های جهانی است.

جنبش عدالتخواه دانشجویی افزود: در سابقه تاریخی ملت ایران، نمونه‌های بسیاری از تحریم و ترور از سوی دولت‌های مستکبر برای گرفتن
امتیاز و فشار وجود دارد. امروز نیز ناامنی در کشور و مرزهای ایران اسلامی می‌تواند تحریک گروه‌های دست نشانده تروریستی برای اجرای نقشه‌های شوم بعضی کشورهای قدرت طلب باشد.

این تشکل دانشجویی ادامه داد: بی شک مقصر اصلی اینگونه وقایع غیرانسانی دولت‌هایی می باشند که با حمایت‌های خود از گروه‌های تروریستی سبب رشد آنها در منطقه شده‌اند و ناامنی امروز در خاک همسایگان شرقی ما نتیجه سیاست‌های جنگ افروزانه این دولت
 ها برای پیاده سازی نقشه‌های شوم صهیونیستی است.

چگونه دولت آمریکا که به بهانه از بین بردن تروریست‌ها وارد افغانستان شد و هزاران تن از مردم بی‌گناه کشورهای افغانستان و پاکستان را به خاک و خون کشید، خود در برهه‌ای حامی تروریست‌ها علیه ملت ایران شد و امروز نه تنها شاهد از بین رفتن تروریسم در منطقه نیستیم بلکه شاهد رشد آنها نیز هستیم؟

از همین رو جنبش عدالتخواه دانشجویی ضمن محکومیت این عمل بزدلانه تروریستی، اعلام می‌دارد که این اقدام بازی شوم طراحی شده بعضی ابرقدرت‌ها و دولت‌های فتنه‌گر منطقه‌ای برای اعمال فشار و ناامن سازی ایران است.
جنبش عدالتخواه دانشجویی با بیان اینکه ما فرزندان محرمیم و شهادت اوج افتخار ما است، اضافه کرد: دشمنانی که سودای ناامنی ایران در سر دارند بدانند که نظام اسلامی با اقتدار پاسخ اینگونه حملات را خواهد داد، اما امنیت کشور با جان تک تک ما گره خورده است، همه ما دانشجویان بر سر پیمان خود با امام امت مردانه ایستاده‌ایم و اگر روزی لازم باشد کلاس‌های درس را رها کرده به مرزها خواهیم شتافت.

انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.