بازی یکشنبه فقط برای جشن قهرمانی نیست / بدرقه مرد اخلاق در روز اخلاق با پیراهن قرمز

۱۱اردیبهشت،

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از هواداران خود خواست با پیراهن‌های قرمز به استادیوم آزادی آمده و در روز بدرقه مرد اخلاق فوتبال ایران در سایه رعایت مسائل اخلاقی بازی این تیم را تماشا کنند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در اطلاعیه‌ای که  منتشر شد، آمده است: بدون شک حمایت همه جانبه هواداران عزیز در فصل جاری، اصلی‌ترین عامل اوج‌گیری دوباره و صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال جام حذفی بود.

هوادارانی که به رغم نتایج نامطلوب تیم در نیم فصل اول حمایت خود را از تیم پرسپولیس دریغ نکردند و پرتماشاگرترین بازی‌ها را برگزار نمودند، قطعا در فینال جام حذفی با تمام وجود از تیم محبوب خود حمایت خواهند کرد و بار دیگر فارغ از هرگونه نتیجه و اتفاقی، از تیم محبوب خود تا زمان به صدا درآمدن سوت پایان بازی توسط داور حمایت خواهند کرد.

هواداران پرسپولیس با حمایت همه جانبه و تشویق‌های بدون وقفه خود در بسیاری از بازی‌ها تاثیر ویژه‌ای در تغییر نتایج در دقایق پایانی داشته‌اند و با درک شرایط و هوشیاری لازم حمایت خود از پرسپولیس را تا آخرین ثانیه‌های بازی دریغ نخواهند کرد و در روز برگزاری فینال جام حذفی با پیراهن‌های قرمز به استادیوم آزادی آمده و در روز خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا، کاپیتان محبوب و با اخلاق پرسپولیس، مرد اخلاق فوتبال ایران را در یک روز بیاد ماندنی و با شکوه بدرقه خواهند کرد.

هواداران پرشور و قدرشناس که پرسپولیس را به محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تیم آسیا تبدیل کرده‌اند قطعا همچون قبل با رعایت مسائل اخلاقی و بدون توجه به حواشی و اتفاقات صرفا به تشویق و حمایت همه جانبه از تیم محبوب خود خواهند پرداخت و با لطف خداوند، درایت کادر فنی و همت بازیکنان، جامی دیگر را به کلکسیون افتخارات پرسپولیس اضافه خواهند کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.