باز هم سهم کاروان ایران در نانجینگ نقره بود/ اشک های پسر جویباری برای یک بدشانسی محض

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > دیگر ورزشها – ابوالفضل یعقوبی یک مدال نقره دیگر برای کاروان ایران بدست آورد.

به گزارش ممتاز ؛ در ادامه بازی های نوجوانان آسیا در نانجینگ چین ، ابوالفضل یعقوبی تکواندوکای ایرانی با پیروزی قاطع برابر حریفان لبنانی و اردنی به فینال رسید. او در بازی فینال هم این فرصت را داشت تا بتواند اولین مدال کاروان ایران را کسب کند اما در فینال و با امتیاز طلایی مغلوب حریف کره ای خود شد. در بازی فینال یعقوبی درحالی که در ۳ تایم ابتدایی ، با حریفش با نتیجه ۴ بر ۴ به تساوی رسیده بود در قانون امتیاز طلایی درحالی که ضربه اش را به سر حریف کره ای کوبید به این سبب که تنها لحظه ای زودتر پای حریف کره ای به لوگوی او برخورد کرده ، بازنده شد.
اعتراض تیم ایران برای بازبینی فیلم بازی هم نتیجه ای به همراه نداشت و تیم داوری مدال طلا را به کره ای ها دادند. به این ترتیب همچنان کاروان ایران در این بازی ها در حسرت مدال طلاست. یعقوبی دربارهٔ رقابتش در این بازی ها گفت:« ۱۷ ساله هستم و بچه جویبار . در شهر ما همه کشتی گیر می شوند اما من فوتبالیست شدم. حالا هم تلاشم این است که هر روز بهتر از دیروزم باشم. بازی ها رقابت دشواری بود. به خصوص رقیب اردنی بسیار خوب نبارزه می کرد. در بازی فینال هم فکر کنم بدشانس بودم. ضربه من روی صورت حریف کره ای نشست اما آنها گفتند ضربه او زودتر به هوگوی من خورده است.» یعقوبی بعد از این حسابی گریه می کرد و برای فرصتی که از دست داده بود ناراحت بود.

زوار مربی تیم ملی ایران هم دربارهٔ این بازی گفت :« این کره ای یک ناه قبل با اختلاف بسیار ابوالفضل را برده بود. ما روی او بسیار کار کردیم و در امتیاز طلایی که راند بی عدالتی هاست بازنده شدیم.»
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.