باز هم مهرماه و افزایش ۳۰ درصدی ترافیک

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد پیش بینی کرد در روز اول مهر ترافیک در مشهد ۲۰ الی ۳۰ درصد افزایش یابد.

به گزارش آخرین نیوز ، سید مهدی امامی میبدی با اعلام این خبر، به تشکیل ستاد مهر اشاره کرد و افزود: برای ساماندهی وضعیت ترافیک همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بهینه سازی زمانبندی چراغ‌های فرماندهی در این شهر آغاز شده است.

وی از توزیع پک‌های آموزشی در مدارس خبر داد و تصریح کرد: ۱۳ پک بزرگ ٱموزشی از سوی این سازمان به شهرداری‌های مناطق ارسال شده تا به مناسبت بازگشایی مدارس در مکان‌های آموزشی توزیع کنند.

به گفته وی کلیه پک‌های آموزشی که در برگیرنده بیش از ۴۰ هزار مجموعه اطلاعات و امکانات ترافیکی است در بین دانش‌آموزان توزیع خواهد شد.

میبدی از اجرای طرح گذربان مدرسه در مهر سال‌جاری در بین دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال ‌تحصیلی جدید نیز همچون سال‌های گذشته طرح گذربان مدرسه با آموزش ۳ الی ۴ هزار دانش‌آموز به عنوان پلیس مدرسه برای تسهیل رفت و آمدها عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در خصوص سایر اقدامات صورت گرفته برای بازگشایی مدارس، گفت: ایمن‌سازی معابر، نصب علائم ترافیکی، خط‌کشی معابر، رفع نواقص پل‌ها و زیرگذرها، تنظیم روشنایی معابر و …از دیگر اقداماتی است که برای آماده سازی شهر همزمان با بازگشایی مدارس در حال انجام است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.