باز هم کارلوس کروش به تهران نیامد/ سرمربی تیم ملی سه روز است که در دبی مانده

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – آخرین وعده فدراسیون فوتبال این بود که سرمربی تیم ملی صبح دوشنبه به تهران می آید اما او باز هم برنگشت.

به گزارش ممتاز؛ کارلوس سه روز است به انتظار فدراسیون فوتبال نشسته و در این مدت هنوز پولی به حسابش نریختند تا به تهران بیاید. درحالی که روز قبل علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، اعلام کرد: «پول کروش را کامل پرداخت کرده ایم.» او در این مصاحبه با انتقاد از رسانه هایی که نوشته بودند کروش به سبب عدم پرداخت پولش، به ایران بازنگشته است، گفت: «اینکه گفته می‌شود کروش به سبب عدم پرداخت دستمزد به ایران بازنمی‌گردد شایعه است و من آن را تکذیب می‌کنم. کروش تمام حقوق خود را دریافت کرده و به ایران بازخواهد گشت.»
پس از مصاحبه بالاترین مقام رسمی فدراسیون فوتبال، خبرروزشی نیز به انتشار یافتن جزئیات مالی قرارداد کارلوس کروش پرداخت و به استناد از حرف های رئیس، نوع قسط بندی حقوق این مربی و همچنین میزان پرداختی ها به او را، منتشر کرد. اما حالا خبرهای رسیده از دبی حکایت از آن دارد که سرمربی ایران، هنوز حقوق خود را به طور کامل دریافت نکرده است. خبرورزشی اولین رسانه ای بود که پس از سفر کروش به لیسبون، در گزارشی جنجالی نوشت، سرمربی تیم ملی ایران مسئولان فدراسیون فوتبال را تهدید کرده، در صورتی که حق و حقوقش را پرداخت نکنند به ایران بازنخواهد گشت. سرمربی تیم ملی روز ۱۶ شهریور، پیش از ترک تهران همچنین گفت، باید تا زمان بازگشتش به ایران مشکلات مالی فدراسیون فوتبال نیز رفع شده باشد.
اما خبرهای موثق رسیده حکایت از آن دارد، کارلوس کروش از پول هایی که باید از فدراسیون فوتبال می گرفته است تنها یک قسط را گرفته که مربوط به طلب های او تا پیش از بازی با کره جنوبی بوده است و هنوز منتظر مانده تا ادامه مطالباتش را از فدراسیون فوتبال بگیرد و به تهران برگردد. البته هیچ بعید نیست که این بار و با توجه به خلف وعده های فدراسیون فوتبال ، علی کفاشیان مجبور شود به امارات برود و رودررو با سرمربی به مذاکره بنشیند.
کروش ۲۰ روز قبل از تهران خارج شد و فدراسیون فوتبال تاکید داشت به این مربی بدهی ندارد و رفتن او ارتباطی به مسائل مالی نداشته است . آنها حتی کوچکترین نکته ای دربارهٔ اینکه سرمربی در امارات است نگفته بودند و کفاشیان مدام تاکید داشت بدهی های کروش پرداخت شده و مربی در نهایت روز دوشنبه در تهران خواهد بود.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.