باشگاه‌های لیگ برتر والیبال با پیشنهاد سازمان لیگ مخالفت کردند

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اکثریت باشگاه‌های لیگ برتر مردان برای ادامه این رقابت‌ها با روش دوم پیشنهادی یعنی ادامه نیم فصل اول لیگ موافقت کردند.

باشگاه‌های لیگ برتر والیبال با پیشنهاد سازمان لیگ مخالفت کردند

به گزارش ممتاز نیوز، لیگ برتر والیبال ایران به دلیل حضور تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات منطقه مرکزی آسیا و تیم پیکان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان به میزبانی کشور برزیل بعد از برگزاری هفته دهم (۲۵ آبان) تعطیل شد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال ابتدا اعلام کرد هفته دهم به عنوان پایان نیم فصل در نظر گرفته می‌شود اما در ادامه اول آذر اقدام به نظرسنجی در مورد نحوه برگزاری ادامه این مسابقات کرد و دو روش برای ادامه مسابقات پیشنهاد کرد. اولین روش اعلام هفته دهم لیگ به عنوان پایان نیم فصل اول و دومین روش تعطیلی یک ماهه لیگ و برگزاری هفته یازدهم از ۲۷ آذر بود تا باشگاه‌ها به صورت مکتوب تا شنبه، پنجم آذرماه نظرات خود را اعلام کنند و پس از کسب نتایج بر مبنای اصل خرد جمعی یک مدل انتخاب و اجرا شود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اکثریت باشگاه‌های لیگ برتر مردان برای ادامه لیگ با روش دوم پیشنهادی موافقت کردند.

در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است: پس از احصاء نتایج بر مبنای اصل خرد درخصوص نحوه برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر مردان و با توجه تصمیم گیری صورت گرفته روش دوم براساس نظرسنجی باشگاه‌ها انتخاب و قابل اجرا است.

بر این اساس باشگاه‌های پیکان تهران، گیتی پسند اصفهان، فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری ارومیه، نیان الکترونیک خراسان و ایفاسرام اردکان با روش نخست موافقت کردند.

همچنین باشگاه‌های پاس گرگان، شهرداری گنبد، سایپا تهران، شهداب یزد، لبنیات هراز آمل، هورسان رامسر، مس رفسنجان و راه یاب ملل مریوان با روش پیشنهادی دوم موافقت کردند که آرای بیشتری نسبت به روش اول است.

بنابراین لیگ برتر مردان از ۲۶ آبان تا ۲۶ آذر تعطیل خواهد بود. دیدارهای هفته یازدهم ۲۷ آذر، هفته دوازدهم ۳۰ آذر و هفته سیزدهم چهارم دی‌ماه برگزار می‌شود و با استناد به ماده ۴۰ فصل سیزدهم آیین‌نامه سازمان لیگ و کمیته انضباطی، باشگاه‌ها موظف هستند تا پایان آخرین بازی هفته سیزدهم (چهارم دی‌ماه) نسبت به پرداخت ۵۵ درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم اقدام کنند.

فصل نقل و انتقالات نیز از پنجم تا دهم دی‌ماه خواهد بود. بدیهی است بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌ها از دوشنبه، پنجم دی تا پایان وقت اداری چهارشنبه، هفتم دی فرصت شکایت به‌صورت مکتوب به فدراسیون والیبال را دارند.

شروع دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان از یازدهم دی‌ و دیدارها در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.