باقرزاده: تأثیر مسابقات شانگهای در رنکینگ جهانی برای ایران

۲۸اردیبهشت،

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: مسابقات شانگهای چین برای شمشیر بازان ایرانی از اهمیت خاصی برخوردار است.

فضل اله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات آسیایی شانگهای چین برای کشورهای شرکت کننده از اهمیت خاصی برخوردار است مسابقات شانگهای چین ضریب دو دارد و در رنکینگ جهانی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد: تیم های بزرگ و مهم بدون استثنا در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد و هدفشان شرکت در مسابقات جهانی کره است.

وی افزود: شمشیربازان بسیاری در مسابقات جایزه بزرگ شمشیربازی در تهران شرکت کردند و شگفتی خاصی در این مسابقات به وقوع پیوست.

باقرزاده تصریح کرد: ۷۵ درصد ترکیب تیم ملی شمشیربازی از جوانان تشکیل شده است در تیم سابر، ۷۵ درصد شمشیربازان زیر ۲۱ سال می باشند در تیم فلوره و اپه نیز ۵۰ درصد ترکیب تیم زیر ۲۳ سال قرار دارند که نشان دهنده ترکیب جوان و مناسب تیم ملی شمشیربازی است.

رئیس فدراسیون شمشیربازی خاطرنشان کرد: تیم های چین، کره، ژاپن، هنگ کنگ و ازبکستان دیگر تیم های شرکت کننده در مسابقات آسیایی شانگهای چین با تمام قوا در این مسابقات شرکت می کنند و از رقیبان اصلی شمشیربازان ایرانی به شمار می روند. اردوی تیم ملی نیز ۱۵ روز دیگر به پایان می رسد امیدواریم شمشیربازان شایستگی خود را به نمایش بگذارند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.