بالاترین سرمایه مطبوعات اعتماد مردم است

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

وزیر ارشاد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات؛

بالاترین سرمایه مطبوعات که اعتماد مردم به شمار می رود نگاه منصفانه مردم را می طلبد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات که دقایقی پیش با حضور وزیر ارشاد، محمد جعفر محمدزاده معاون مطبوعاتی، مشاور رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و نمایندگان مجلس برگزار شد، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ گفت: بالاترین سرمایه مطبوعات اعتماد مردم است در نتیجه این اعتماد جذب مخاطب بیشتر است و قطعاً این موضوع نگاه منصفانه مردم را می طلبد.
حسینی ادامه داد: مطبوعات و رسانه ها نقش مهمی در ایجاد فضای عقلانی برای انتخابات کشور هستند تا مردم در این فضای عقلانی انتخاب مناسب داشته باشند.
وی افزود: فضای رقابتی که بین رسانه ها و نشریات ایجاد می شود باعث جذب مخاطبان و همگرایی بین خانواده بزرگ مطبوعات می شود.
وزیر ارشاد گفت: بعضی ها بر این باورند که به جای برگزاری نمایشگاه مطبوعات بهتر بود هزینه آن بین مطبوعات و خبرگزاری ها توزیع می شد، اما اگر هزینه ای در برگزاری این نمایشگاه شده قطعاً به نفع رسانه ها است.
محمد جعفر محمد زاده، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در طی مراسم گفت: بسیاری از رسانه ها سیاست زده یا تجارت زده هستند و مسئولیت خود را فراموش کرده اند.
وی ادامه داد: اخلاق رسانه ای شعار نیست، بلکه حقیقتی دست یافتنی بر پایه ارزش ها و اعتمادسازی بین مخاطبان است.
محمد زاده گفت: معاون مطبوعاتی در جهت رشد کیفی رسانه های داخلی اقدامات بسیاری از جمله هدفمندی یارانه مطبوعاتی، ایجاد سامانه “سمان”، به روز شدن نشریات و صدور چهارده پروانه برای خبرگزاری های جدید است.
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد اظهار داشت: شعار نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات که رسانه، کلام صادقانه، نگاه منصفانه است گویای دغدغه همگانی ما در شرایط فعلی کشور است که نیاز همدلی بیشتر بین مردم کشور است./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.