بالوتلی مهاجم خوبی است اما او را کنترل خواهیم کرد

به نقل از ایسنا، ماریو بالوتلی با دو گلی که مقابل آلمان در مرحله نیمه نهایی به ثمر رساند، خود را به مرد محبوب آتزوری تبدیل کرد و باعث شد تا هواداران این تیم برای فینال یکشنبه شب انتظاری بیشتری از او داشته باشند.

سسک فابرگاس هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا با وجود ستایش از ماریو بالوتلی گفت که در بازی یکشنبه شب مانع از هنرنمایی او خواهند شد.

فابرگاس که تک گل تیمش را دیدار مقابل ایتالیا در مرحله گروهی به ثمر رساند، افزود: ماریو بازیکن بسیار خوبی است و این را در دیدار مقابل آلمان ثابت کرد. او دو گل بسیار زیبا را یکی با ضربه سر و دیگری با یک شوت سرکش به ثمر رساند. سبک بازی او را دوست دارم. پیش از این ما مقابل هم قرار گرفته‌ایم.

فابرگاس که در این رقابت‌ها در پست غیر تخصصی خود یعنی در خط حمله به کار گرفته شد، ادامه داد: بدون شک خط حمله ایتالیا با وجود بازیکنانی همچون بالوتلی و آنتونیو کاسانو خطرناک خواهد بود، ولی با این حال ما می‌توانیم آنها را کنترل کنیم و مانع از هنرنمایی‌شان شویم. باید در درجه اول خط حمله و میانی حریف را از کار بیندازیم. نباید فراموش کنیم که ایتالیا در خط میانی هافبک توانایی همچون آندره پیرلو را در ترکیب دارد که نقش بسزایی در بازی‌های زیبای این تیم داشته است. مطمئنا اگر نتوانیم پیرلو را کنترل کنیم، ایتالیایی‌ها بازی را در دست خواهند گرفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.