باند بزرگ سرقت داخل خودرو در اصفهان منهدم شد

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از انهدام باند بزرگ سرقت داخل خودرو خبرداد.

به نقل از ایسنا سرهنگ حسین‌حسین‌زاده  به انهدام باند بزرگ سرقت داخل خودرو اصفهان اشاره کرد و گفت: روز گذشته با تماس شهروند اصفهانی با مرکز پلیس ۱۱۰ و اعلام شماره پلاک خودرو سارقان، موضوع در دست بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بعد از پیگیری شماره پلاک خودرو پراید در یکی از محلات اصفهان سه سارق شناسایی و دستگیر شدند، اظهار کرد: این افراد روز گذشته مقابل یکی از شعب بانک صادرات اصفهان ۳۸ میلیون تومان وجه نقد را از یک شهروند اصفهانی سرقت کرده بودند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: در محل دستگیری این سارقان تعداد قابل توجهی گوشی تلفن‌همراه، تعدادی لپ‌تاب، کارت‌های سوخت سرقتی، کیف‌های زنانه و مردانه، اسناد و مدارک شناسایی مسروقه، وجه نقد، ۱۶۰ گرم ماده مخدر شیشه، ۵۰۰ عدد پایپ استعمال شیشه، چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه و مقدار زیادی لوازم یدکی خودروی مسروقه کشف و ضبط شد.

حسین‌زاده با اشاره به این که سارقان دستگیرشده تاکنون به ده‌ها سرقت در شهر اصفهان اعتراف کرده‌اند، افزود: تاکنون این سارقان به سرقت داخل خودرو، کیف‌قاپی و سرقت به عنف اعتراف کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دو تن از متهمان دستگیر شده به نام‌های «کیوان-و» ۳۰ ساله، و« سعید-ز» ۵۲ ساله، در گذشته نیز دارای سوابقی همچون حمل و نگهداری موادمخدر، تهیه و توزیع موادمخدر، رشوه و سرقت بودند، افرود: متهم سوم این پرونده «بهنام_ح» ۲۱ ساله است که هیچ گونه سابقه کیفری ندارد.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از متهمان به هویت کیوان در درگیری که سال گذشته با ماموران نیروی انتظامی داشت از ناحیه سینه با اصابت گلوله زخمی شده اما فرار کرده بود که صبح امروز در عملیاتی ضربتی به دام نیروهای پلیس آگاهی استان اصفهان افتاد.


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.