باند سرقت «محسن ۲۰۰۰» منهدم شد

رییس کلانتری ۱۷۰ کهریزک از انهدام باند سارقان خودرو و لوازم داخل آن در محله «قلعه‌سنگی» کهریزک خبر داد.

به گزارش بی باک، بایرامعلی گوزل‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش در راستای اجرای طرح امنیت محله‌ محور و مطالبات شهروندان در خصوص برخورد با سارقان خودرو، عوامل تجسس کلانتری تحقیقات خود را در خصوص شناسایی متهمان آغاز کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده، ماموران متوجه شدند فردی معروف به «محسن ۲۰۰۰» در مخفی‌گاه خود در محله «قلعه‌سنگی» کهریزک اقدام به اوراق کردن خودروهای سرقتی می‌کنند که برای دستگیری متهم و همدستانش وارد عمل شدند.

گوزل‌زاده اضافه‌کرد: شب گذشته ماموران کلانتری با زیرنظر گرفتن مخفی‌گاه متهم در یک فرصت مناسب زمانی که یکی از همدستان متهم قصد انتقال یک خودروی سرقتی مزدا برای اوراق‌کردن به مخفی‌گاه «محسن» را داشت، در یک عملیات غافلگیرانه متهم و همدستانش را دستگیر کردند.

به گفته رییس کلانتری ۱۷۰ در بازرسی از مخفی‌گاه متهم، سه خودروی سواری سرقتی، تعدادی لوازم خودرو و تعدادی لاستیک کشف شده است.

گوزل‌زاده تصریح کرد: ماموران متهم را به همراه همدستش که «مرتضی» نام داشت، برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ انتقال دادند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.