باند سعید فنجون، مشکی و سعید موتوری در مشهد متلاشی شد

اعضای اصلی ۳ باند حرفه ای سرقت های خیابانی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبر نگاران از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی مشهد در تشریح عملیات گسترده تشدید مبارزه با سرقت های خیابانی در شهر مشهد گفت: تیم های گشت و عملیات پلیس طی ۴۸ ساعت گذشته ۳ باند حرفه ای سرقت های خیابانی را در این شهر متلاشی کرده اند.
سرهنگ احد کریمی افزود: ماموران کلانتری ۳۵ مشهد در اجرای این عملیات ضربتی با پی گیری سرقت های به عنف خیابانی در حوزه استحفاظی خود و اجرای طرح کنترل و مراقبت های نامحسوس موفق شدند ۳ تن از اعضای اصلی باند معروف به سعید فنجون که با تهدید چاقو از شهروندان زورگیری می کردند راهنگامی که قصد سرقت از یک شهروند داشتندرا به دام بیندازند.
در بازرسی از این متهمان تعدادی کارت های اعتباری بانکی و گوشی های تلفن همراه کشف و تحقیقات پرونده برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه این سه سارق موتور سوار ادامه دارد. فرمانده پلیس مشهد همچنین به دستگیری اعضای اصلی باند مشکی اشاره کرد و گفت: وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در محدوده خیابان های مرکزی شهر مشهد توسط سه جوان آپاچی سوار، پلیس رابرآن داشت تا به طور ویژه برای دستگیری عاملان این سرقت ها وارد عمل شود. در این عملیات تیم های آگاهی کلانتری ۴۲ مشهد موفق شدند با انجام طرح کنترل نامحسوس، سارقان آپاچی سوار را در ابتدای خیابان طبرسی این شهر شناسایی و در اقدامی ضربتی سرکرده این باند که به باند مشکی معروف بود را دستگیر کنند.
وی گفت: در بازرسی بدنی از این متهم یک قبضه کلت کمری، یک تیغه خشاب ، ۶ تیر فشنگ جنگی ، یک قبضه چاقو و یک دستگاه دوربین چشمی به همراه تعداد زیادی کارت سوخت ، سه دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد. تحقیقات از این متهم برای دستگیری دو همدست فراری او و کشف دیگر اقدامات مجرمانه این متهمان ادامه دارد.
سرهنگ احد کریمی در بخش دیگری از این مصاحبه به دستگیری دو عضو اصلی باند سعید موتوری توسط ماموران کلانتری احمدآباد مشهد اشاره کرد و گفت: افسران آگاهی کلانتری ۱۶ مشهد در پی گیری پرونده کیف قاپی های خیابانی اعضای اصلی باند سعید موتوری را شناسایی و به طور نامحسوس تحت تعقیب قرار دادند.
پلیس در این عملیات متهمان را چند دقیقه پس از رتکاب دو فقره کیف قاپی در محدوده بولوار راه آهن مشهد دستگیر کرد. تحقیقات از متهمان که دو جوان ۱۹ ساله هستند ادامه دارد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.