بانوی کره با پوشش خود همه را شوکه کرد

ری سول ـ جو، همسر رهبر کره شمالی و خواننده سابق پاپ در تصاویری که روز یکشنبه از تلویزیون این کشور منتشر شد همسرش کیم جونگ اون را طی بازدید از یک کارخانه کاشی سازی در شهر پیونگ یانگ همراهی می‌کرد.

در این تصاویر وی در کنار همسرش از یک کارخانه شیشه بازدید کرده و نظاره‌گر توصیه‌های وی به مدیران این کارخانه بود.

ری سول جو از زمانی که به عنوان همسر رهبر جدید کره شمالی در اوایل ماه ژوئیه معرفی شد با پوشش‌های مختلفی که در کره شمالی به عنوان بالاترین سطح مد لباس مطرح هستند در تلویزیون دولتی این کشور ظاهر شده است.

اغلب ساکنان شهر پیونگ یانگ که به عنوان نخبگان جامعه کره شمالی در نظر گرفته می‌شوند تنها به پوشیدن لباس‌های سرتاسری به شیوه مائو، رهبر فقید چین با رنگ‌های سبز، خاکستری و آبی بسنده می‌کنند.

بنا به گزارش خبرگزاری یونهاب کره جنوبی مقام‌های زن کره شمالی به ندرت شلوار می‌پوشند هرچند که تنها استثنا در میان آنها کیم کیونگ ـ هی، خواهر کیم جونگ ایل، رهبر سابق این کشور بوده است.

ظاهر پر زرق و برق همسر جدید رهبر کره شمالی در رسانه‌ها به عنوان نشانه‌ای است مبنی بر اینکه کیم جونگ اون برای بالا بردن سطح مطالبات و استانداردهای زندگی مردم این کشور تلاش می‌کند.

کیم جونگ اون اخیرا بازیدهای متعددی از تاسیسات صنعتی کره شمالی به عمل آورده که نشان می‌دهند حکومت این کشور در حال برنامه ریزی برای تغییرات اقتصادی چشمگیر احتمالا با الگوبرداری از اقتصاد کمونیست همراه با سرمایه داری چین است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.