بانک آینده، بانکی در شرف تاسیس !

۲۲م آذر ،

بینا- در حالی که طبق اعلام پایگاه اینترنتی بانک مرکزی، بانک آینده هنوز مجوز فعالیت ندارد، شعبه های این بانک در سراسر کشور فعال می باشند.
به گزارش بینا، بانک آینده که از ادغام بانک تات و موسسه اعتباری صالحین تشکیل شد، هنوز مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی دریافت نکرده و اعضای هیات مدیره ومدیرعامل آن نیز هنوز مشخص نیستند.
بر اساس این گزارش، مراجعه به بخش نظارت پایگاه اینترنتی بانک مرکزی نشان می دهد که با وجود گذشت ماه ها از ادغام تات و صالحین، هنوز مجوز فعالیتی برای بانک آینده صادر نشده است و از این بانک همچنان به عنوان بانک در شرف فت تاسیس نام برده می گردد.
این در حالی است که همه شعب بانک تات و موسسه صالحین تابلوهای خود را به بانک آینده تغییر داده و مشغول فعالیت می باشند.
البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بانک تات و موسسه صالحین همچنان تبلیغات خود را به صورت مجزا انجام می دهند و این دو بانک و موسسه در هر بیلبورد و تبلیغی برای بانک آینده، نام خود را در پرانتز قرار می دهند تا این دو از هم تمییز داده شوند.
به هر حال این سوال از بانک مرکزی همچنان پابرجا است که اگر بانک آینده مجوز فعالیت ندارد چرا فعالیت می کند و اگر دارد چرا در پایگاه اینترنتی بانک مرکزی به عنوان بانک در شرف تاسیس درج شده است.
در عین حال با توجه به این که بانک مرکزی مجوز فعالیت بانک تات و موسسه صالحین را باطل کرده است از مسوولان بانک مرکزی انتظار می رود که از درج نام این موسسات جلوگیری کند و فقط بانک آینده را به رسمیت بشناسد.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.