بانک تات رکورددار بیشترین حجم سپرده گذاری در بانک های خصوصی

شنبه ۱۶ اردیبهشت – ۰۶:۴۳:۱۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

تمایل مردم به بانکهای واقعاً خصوصی؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-بانکهایی چون تات،گردشگری ،اقتصاد نوین و پاسارگاد با افزایش چشمگیر مشتریان خود مواجه اند که در این بین تات بیشترین حجم سپرده گذاری را به خود اختصاص داده است.
به گزارش آریا به نقل از پایگاه خبری اخبار بانک،از اواخر سال گذشته که نرخ سود بانکی از سوی شورای پول و اعتبار افزایش یافت، بازار سکه و دلار کم کم از رونق افتاده و حالا بانکها نخستین اولویت سپرده گذاران برای پس انداز شده اند.
در این بین بانکها نیز رقابت سختی را برای جذب حداکثری سپرده ها آغاز کرده اند.سال گذشته بانکهای دولتی و شبه دولتی که از سرمایه خوبی به مدد دولتی بودن برخوردار هستند کمتر به اهمیت جذب سپرده ها توجه داشتند و به کار معمول خود مشغول بودند.اما این بانکها با دیدن هجوم و مهاجرت سپرده های خود به بانکهاخصوصی و بویژه تازه وارد، دست به کار شده اند تا از قافله عقب نمانند.
اما نکته مهم در این باره رغبت و تمایل شدید مردم به بانکهای واقعا خصوصی و تازه وارد برای پس انداز و سپرده گذاری است.
این بانکها با ارایه بسته های تشویقی و مناسب با خواسته های روز متقاضیان حالا گوی سبقت را از بانکهای دولتی و شبه دولتی ربوده اند.
براساس اطلاعات بدست آمده و گزارش میدانی پایگاه خبری اخبار بانک از سطح بانکها، بانکهایی چون تات،اقتصاد نوین ،گردشگری و پاسارگاد با افزایش چشمگیر مشتریان خود مواجه هستند و در این بین تات بیشترین حجم سپرده گذاری را به خود اختصاص داده است.
رفتار مناسب با مشتری،ارایه خدمات مناسب، پرداخت سود مطمئن به سپرده گذار و ارایه بسته های حمایتی از افرادی که در این بانکها سپرده گذاری می کنند از جمله دلایلی است که سپرده گذران برای پس انداز پول خود در بانکهای خصوصی بیان می کنند.
در خبر دیگر از نیمه دوم سال گذشته تا کنون حجم آورده نقدی بانکهایی چون تات نسبت به بانکهای دولتی و خصوصی قدیمی تر تقریبا شش تا هشت برابر شده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۵۱۸۴۳۱۱۴۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.