بانک توسعه تعاون ۱۴۰ هزار شغل ایجاد کرد

۱۸م دیماه ،

بینا- مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: با تسهیلات پرداخت شده در سال جاری بیش از ۶۵ هزار شغل تازه ایجاد و نیز تثبیت شده ‌اند.
به گزارش بینا، ماشاءالله عظیمی ، با اشاره به عملکرد فعالیت بانک توسعه تعاون در زمینه حفظ و ایجاد اشتغال به فارس اظهار داشت: سال قبل این بانک براساس تعهداتی که داشت طی ۱۲ ماه توانست ۲۲ هزار و ۲۳۸ نفر شغل تازه از طریق پرداخت تسهیلات و راه‌اندازی طرح‌های تازه ایجاد کند.
وی ادامه داد: همچنین سال قبل ۴۷ هزار و ۵۴۴ شغل نیز با تأمین سرمایه بر گردش و نقدینگی بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی حفظ شده است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون در خصوص عملکرد اشتغال‌زایی این بانک در سال جاری نیز گفت: طی ۱۰ ماه قبل امسال تاکنون بیش از ۲۴ هزار و ۶۸۰ شغل تازه ایجاد و همچنین ۴۱ هزار ۶۲۵ شغل نیز در راستای حمایت از تولید تثبیت شده که از طریق رشد تسهیلات دهی صورت گرفته است.
به گفته عظیمی، در ماه‌های باقیمانده سال نیز اشتغال‌زایی بانک از تعداد کنونی و تعهدات بیشتر خواهد شد و در حال حاضر نیز میزان کنونی نسبت به سال قبل رشد داشته است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه از شهریور ۸۴ تا پایان شهریور سال جاری نزدیک به ۷۰ هزار شغل ایجاد شده است، تصریح کرد: در این مدت بیش از ۱۳۸ هزار و ۱۹۰ شغل نیز تثبیت و حفظ شده است.
وی تأکید کرد: در مجموع عملکرد بانک در دولت نهم و دهم تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار شغل ایجاد و نیز ۳۰۱ هزار شغل تثبیت شده‌اند.

عملکرد سال شغل تازه حفظ اشتغال
سال ۸۸ ۸۵۴۳ ۲۰۴۲۴
سال ۸۹ ۱۳۹۹۹ ۲۸۵۹۷
سال ۹۰ ۲۲۲۳۸ ۴۷۵۴۴
۹۱ تا پایان آذرماه ۲۴۶۸۰ ۴۱۶۲۵

 

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.