بانک رفاه سهام بیمه میهن را می‌خرد

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

با فراهم شدن امکان خرید بخشی از سهام بیمه میهن از سوی بانک رفاه کارگران، به طور قطع افتتاح شعبه میهن، آغاز خوبی در راستای تعاملات مثبت بین این بانک و بیمه میهن خواهد بود.

رئیس هیأت مدیره بانک رفاه کارگران با فراهم شدن امکان خرید بخشی از سهام بیمه میهن از سوی بانک رفاه کارگران، به طور قطع افتتاح شعبه میهن، آغاز خوبی در راستای تعاملات مثبت بین این بانک و بیمه میهن خواهد بود.

به گزارش ممتاز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران،شعبه ارزی- ریالی بانک رفاه کارگران با نام “میهن” با حضور لـله گانی رئیس هیأت مدیره این بانک افتتاح شد.  این شعبه با کد ۱۱۶۶ در میدان آرژانتین، خ وزرا و در منطقه شمال تهران واقع شده است.

در مراسم افتتاح این شعبه، لـله گانی رئیس هیأت مدیره بانک رفاه کارگران طی سخنانی گفت: ارائه خدمات مناسب و پاسخگویی به نیاز مشتریان از مهم ترین اهداف بانک محسوب می گردد.

وی افزود: با فراهم شدن امکان خرید بخشی از سهام بیمه میهن از سوی بانک رفاه کارگران، به طور قطع افتتاح شعبه میهن، آغاز خوبی در راستای تعاملات مثبت بین این بانک و بیمه میهن خواهد بود.

در این مراسم، ترکیان مدیر امور مناطق تهران اظهار داشت: موقعیت تجاری شعبه میهن، تلاش هر چه بیشتر مسئولان و همکاران شعبه را در راستای جذب و حفظ مشتریان می طلبد.

در ادامه، مهندس صادقی نژاد قائم مقام مدیر عامل شرکت بیمه میهن ضمن تبریک به مناسبت افتتاح شعبه میهن بانک رفاه کارگران، آمادگی این شرکت را برای تعامل بیشتر با بانک رفاه کارگران اعلام کرد.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.