بانک سامان مشتریان ویژه خود را بیمه می کند

۳۰ آبان ،

بینا- بانک سامان مشتریان برتر (سامانیان) و خاص خود را به‌صورت رایگان و با هزینه بانک تحت‌پوشش بیمه‌نامه عمر و حوادث قرار داد.
به گزارش بینا، بیمه نامه عمر و حوادث، درصورت فوت مشتری به هرعلت و یا مشکلات ناشی از کارافتادگی دایم و نقص عضو، حداکثر مبلغ یک میلیارد ریال (یکصد میلیون تومان) پرداختی به مشتریان ویژه و یا وراث قانونی آنها را تضمین می‌کند.
بر اساس این گزارش، تمام اشخاص حقیقی سپرده‌گذار با موجودی بیش از ۲ میلیارد ریال در صورت اعلام تمایل و تکمیل فرم مربوطه، به هزینه‌ بانک سامان تحت پوشش بیمه عمر حوادث و عمر شرکت بیمه سامان قرار می‌گیرند.
در صورت اقدام، سپرده‌گذاران از فردای روز سپرده‌گذاری مشمول این بیمه شده و می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. البته پرداخت خسارت، به مانده موجودی حساب مشتری در روز قبل از وقوع اتفاق بستگی دارد.
این گزارش می‌افزاید، استفاده از مزایای بیمه‌عمر برای سپرده‌گذاران تا سن ۷۰ سال و برای استفاده از مزایای بیمه حوادث تا سن ۷۵ سال امکان‌پذیر است.
مشتریان برتر (سامانیان) و خاص بانک سامان جهت اطلاع از جزییات بیشتر این بیمه‌نامه و سایر خدمات ویژه خود می‌توانند به بانکدار ویژه مستقر در شعب بانک مراجعه و یا با مرکز خدمات بیمه‌ای مشتریان ویژه با شماره تلفن ۲۲۰۱۷۹۱۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.