بانک سپه ۴۲ هزار میلیارد وام نوسازی داد

بینا- مدیر عامل بانک سپه گفت: تا کنون بیش از ۴۲ هزار و ۲۳ میلیارد ریال ( ۲۷ هزار و ۳۳۳ فقره) تسهیلات به منظور نوسازی بافت های فرسوده شهری از سوی این بانک پرداخت شده است.
به گزارش بینا، رامین پاشایی فام با بیان اینکه بانک سپه در پرداخت تسهیلات به بافت های فرسوده بسیار فراتر از آنچه وزارت مسکن تعیین کرده بود عمل کرده به فارس گفت: در پرداخت این نوع تسهیلات با توجه به اثرگذاری آن بر جامعه و نقش حیاتی آن بر حفظ جان هموطنان ، اعتقاد راسخ داریم و تمام سعی خود را برای پرداخت این تسهیلات بکار گرفته و می گیریم.
وی با بیان اینکه حتی اگر پرداخت این تسهیلات به ضرر بانک باشد در پرداخت آن کوتاهی نخواهیم کرد، افزود: بدون شک جان هموطنان بر منافع اقتصادی بانک ارجحیت دارد.
مدیر عامل بانک سپه افزود: تا کنون بیش از ۴۲ هزار و ۲۳ میلیارد ریال ( ۲۷ هزار و ۳۳۳ فقره) تسهیلات به منظور نوسازی بافت های فرسوده شهری از سوی بانک سپه پرداخت شده که در بین سیستم بانکی به گفته مسئولین مربوطه و وزیر مسکن رتبه اول را داراست.
وی گفت : بانک سپه حدود ۳۰۰ درصد بیشتر از سهمیه اولیه ای که برای این بانک تعیین شده بود به بافت های فرسوده تسهیلات پرداخت کرده است.
پاشایی فام با بیان اینکه در بخش پرداخت تسهیلات به بافت های فرسوده روستایی نیز بانک سپه بین سیستم بانکی اول است اظهار داشت: در این بخش (بهسازی و نوسازی مسکن روستایی) بانک سپه با عقد قرارداد با بیش از ۷۰ درصد معروفی شدگان از سوی وزارت مسکن رتبه اول را در بین سیستم بانکی داراست.
مدیر عامل بانک سپه در ادامه با اشاره به رتبه اول این بانک در جذب سپرده های موثر بین سیستم بانکی گفت: با تلاشهای صورت گرفته توسط کلیه همکاران ، بانک سپه توانسته است علی رغم تمام شیطنت‌های استکبار جهانی و تحریمها در رشد سپرده های موثر بین سیستم بانک رتبه اول را به دست آورد.
وی افزود:بانک سپه همچنین در جذب سپرده های قرض الحسنه و سپرده های جاری نیز که یکی از شاخصهای اصلی اعتماد مردم به شمار می رود بین سیستم بانک مقام اول را به دست آورده است.
پاشایی فام گفت: تمام سعی بانک سپه حضور قدرتمند در عرصه کلان اقتصادی و کمک به زیرساختها است.
وی افزود: سعی کرده‌ایم خلأ حضور شرکتهای خارجی را در شرایط کنونی به راحتی پر کرده و با حضور در بخشهای استراتژیکی همچون بالادستی نفت حضور قدرتمند ایران در این عرصه را به رخ جهانیان بکشانیم.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.