بانک صادرات تقدیرنامه بازاریابی گرفت

بینا- در چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی که در مرکز همایش­های صدا و سیما برگزار شد، از عملکرد این بانک به دلیل بسترسازی در جهت علمی نمودن بازاریابی و ارایه مقالات علمی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
به گزارش بینا، چهارمین کنفرانس با حضور بیش از ۷۰۰ تن از اساتید، ‌مدیران و کارشناسان شبکه بانکی با محوریت بازاریابی خدمات بانکی در عمل برگزار گردید با اهداء لوح تقدیر و تندیس از عملکرد و تلاش این بانک در حوزه بازاریابی و همچنین تهیه و ارایه مقالات متعدد در حوزه بازاریابی تقدیر شد.
بر اساس این گزارش خدایاری مدیر امور شعب و بازاریابی این بانک که به عنوان یکی از اعضای علمی کنفرانس در جایگاه قرار گرفته بود  در سخنانی بخشی از تجربیات و توانمندی های این بانک در حوزه بازاریابی را تشریح کرد.
گفتنی است این کنفرانس با هدف اعتلای فعالیت­های بازاریابی، به اشتراک گذاری تجربیات، طرح ایده­ها و مباحث علمی و جدید در حوزه بازاریابی برگزار گردید که این امر می تواند گام مؤثری در جهت پیشرفت و توجه جامعه به مباحث علمی و بازاریابی باشد و به عنوان حرکتی در راستای رشد و اعتلای بانک­ها و مؤسسات مالی باشد.
همچنین این بانک در حاشیه برگزاری کنفرانس نمایشگاهی به منظور معرفی توانمندی های خود برپا نموده که با مورد استقبال شرکت کنندگان در همایش قرار گرفت.
شایان ذکر است این بانک اخیراً به عنوان برترین بانک ایرانی از نگاه نشریه بنکر برگزیده شده از میان ۱۰۰۰ بانک برتر جهان رتبه ۲۵۹ را از لحاظ شاخص دارایی به خود اختصاص داده و از میان ۵۰ عضو استفاده کننده از سامانه اعتبار سنجی  و رتبه‌بندی اعتباری مشتریان نیز به عنوان برترین بانک شناخته شد است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.