بانک صادرات ۵ میلیون کارت هدیه صادر کرد

۲۵م دیماه ،

بینا- بانک صادرات ایران تا پایان آذر ماه سالجاری بالغ بر ۵ میلیون فقره کارت هدیه صادر و در اختیار متقاضیان قرارداده است.
به گزارش بینا، به منظور کاهش در استفاده از وجه نقد و ترویج فرهنگ بهره‌مندی از پرداخت الکترونیکی و کاهش در هزینه‌ها و خطرات استفاده از وجه نقد این بانک  تا پایان آذر ماه سالجاری بالغ بر ۵ میلیون فقره کارت هدیه صادر و به مشتریان و متقاضیان ارایه نموده است.
این تعداد کارت صادره نشان دهنده رشد ۲۸ درصدی این بانک در زمینه صدور این گونه کارت‌ها نسبت به اسفند سال قبل می‌باشد .
کارت‌های هدیه بانک صادرات ایران در کلیه شعب و به مناسبت‌های مختلف (نظیر ازدواج، تولد واعیاد مذهبی، ملی و…) و مبالغ متفاوت براساس نیاز و درخواست هموطنان صادر می‌شوند.
گفتنی است از مجموع کارت‌های صادره ۱ میلیون کارت هدیه درتهران  و ۴ میلیون کارت هدیه را در استانها صادر و به متقاضیان تحویل داده است.
شایان ذکر است این بانک در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، این بانک نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام  نموده و بر این اساس تا پایان آذرماه سال­جاری،بالغ بر ۳۱میلیون و۵۰۰ هزار کارت صادر و تحویل مشتریان نموده است که از این تعداد، ۲۲ میلیون و ۱۶۸ هزار کارت مربوط به استانها و ۹ میلیون و ۳۳۲ هزار کارت مربوط به مشتریان در  تهران می‌باشد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.