بانک قرض الحسنه مهر دو شعبه تازه زد

۰۱م اسفند ،

بینا-بانک قرض الحسنه مهر ایران دو شعبه تازه در استان های بوشهر و خوزستان افتتاح کرد.
به گزارش بینا ،‌ بانک قرض الحسنه مهر ایران همزمان با سالگرد دهه فجر انقلاب اسلام، اقدام به افتتاح شعب تازه خود در استان های خوزستان و بوشهر راه اندازی کرد .
در مراسم افتتاح دهمین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان بوشهر درشهر عسلویه که با حضور مدیریت استان ، امام جمعه اهل تسنن، شهردار بندر عسلویه و جمعی از کسبه و بازاریان و مسئولین بانکها و ادارات شهر برگزار گردید، آقای پاساد مدیریت شعب استان به سنت نیک و پسندیده قرض الحسنه و ترویج آن اشاره نموده و از بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان اولین و تنها بانک قرض الحسنه یاد نمود و از کلیه خیرین دعوت کرد که در این امر خیر بانک را یاری نمایند.
مراسم افتتاح خوزستان
در مراسم سی امین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خوزستان که با حضور فرماندار دزفول ، رئیس شورای شهر ، جمعی از روسای مسئولین ادارات، نهاد های استان ، کسبه و صنوف و اهالی محل ، روسای شعب سایر بانک ها و مدیریت استان ، شعب شادگان ، هند ی جان ، کوی ملت اهواز، میدان بسیج دزفول برگزار شد.
خمبی شوشتری مدیریت شعب استان خوزستان به جایگاه قرض الحسنه در آیات و روایات اشاره و ضمن تشریح جایگاه و خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار امیدواری نمود تا بتوان به کمک مردم نسبت به ترویج سنت نیکوی قرض الحسنه در این استان اقدام نمود.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.