بانک ملت ۱۲۵ ریال سود به هر سهم داد

۱۱م دیماه ،

بینا- بانک ملت در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه امسال با کسب ۴ هزار و ۱۲۱ میلیارد و ۹۵۴ میلیون ریال سود خالص معادل ۱۲۵ ریال سود به ازای هر سهم خود محقق کرد.
به گزارش بینا از بازار سرمایه ،شرکت بانک ملت پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه سال ۹۱ را با سرمایه ۲۰ هزار میلیارد ریال در اسفند ماه سال مالی ۹۰ به صورت حسابرسی شده و در مرداد ماه سال ۹۱ مبلغ ۳۷۱ ریال و در مهر و همچنین دی ماه سال ۹۱ با سرمایه ۳۳ هزار و ۱۰۰ میلیاردریال مبلغ ۲۵۰ ریال اعلام کرده است.
بر اساس این گزارش این شرکت طی دوره ۶ ماهه اول سال مالی جاری با کسب ۴ هزار و ۱۲۱ میلیارد و ۹۵۴ میلیون ریال سود خالص دوره، معادل ۱۲۵ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد.
گفتنی است طی دوره ۶ ماهه یاد شده سود انباشته ابتدای سال به سود خالص دوره افزوده شد و در نهایت مبلغ ۳ هزار و ۸۴۷ میلیارد و ۲۹۵ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.
شایان ذکر است این شرکت در سال مالی جاری مبلغ ۲ هزار و ۶۸۲ میلیارد و ۶۸۷ میلیون‌ریال ، معادل ۸۱ ریال به‌ازای هر سهم ، سود حاصل از سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌ها پیش‌بینی کرده است که مبلغ ۲ هزار و ۳۱۰ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال آن، معادل ۷۰ ریال به ازای هر سهم،  مربوط به درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری در سهام گروه مالی ملت است.
لازم به ذکر است براساس مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ دوم مهر ماه سال ۹۱، سرمایه شرکت از مبلغ ۲۰ هزار میلیاردریال به مبلغ ۳۳ هزار و ۱۰۰  میلیاردریال از محل مازاد تجدید ارزیابی افزایش یافت.
“وبملت” پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی ۹۰ را با سرمایه ۱۶ هزار میلیاردریال در اولین پیش بینی مبلغ ۳۵۰ ریال و با سرمایه ۲۰ هزار میلیارد مبلغ ۳۰۶ ریال و در آخرین پیش بینی  مبلغ ۳۴۷ ریال اعلام کرده‌است که مطابق صورتهای مالی حسابرسی نشده و حسابرسی شده مبلغ ۳۵۰ ریال سود به ازای هر سهم محقق شده است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.