بانک ها بیشترین سود بورسی را می دهند

بانک ها بیشترین سود بورسی را می دهند | چاپ |
سه شنبه ۲۸ شهریور ساعت ۱۲:۲۰

بینا- گروه بانک ها، موسسات اعتباری و سایر نهادهای پولی با ۱۰ شرکت و پیش بینی مبلغ ۴۸ هزار و ۸۰۷ میلیارد ریال سود همچنان درصدر فهرست بیشترین پیش بینی سود صنایع بورسی ایستاده است.
به گزارش بینا، مدیران ۳۲۵ شرکت پذیرفته شده در بورس تهران مبلغ ۲۳۱ هزار و ۹۶۸ میلیارد ریال سود را برای سهامداران خود پیش بینی کردند.
بر اساس جدیدترین گزارش اداره آمار و اطلاعات معاونت بازار شرکت بورس، پیش بینی سود ۱۵ صنعت بورسی در نیمه نخست شهریورماه جاری نسبت به مدت مشابه ماه قبل افزایش و پیش بینی سود ۱۰ صنعت بورسی کاهش یافتند.
فلزات اساسی با ۵ هزار و ۸۹۳ میلیارد ریال، شرکت های چند رشته ای صنعتی با یک هزار و ۹۴ میلیارد ریال و محصولات شیمیایی با ۵۶۰ میلیارد ریال بیشترین پیش بینی سود را در یک ماه اخیر داشتند.
همچنین فلزات اساسی با ۳۳ هزار و ۳۲۷ میلیارد ریال و محصولات شیمیایی با ۳۱ هزار و ۴۶۴ میلیارد ریال سود برای یک سال آینده پیش بینی کرده اند تا در رتبه های دوم و سوم قرار گیرند.
شرکت های چند رشته ای صنعتی با ۱۹ هزار و ۸۳ میلیارد ریال، مخابرات با ۱۹ هزار و ۸۳ میلیارد ریال،استخراجکانه های فلزی با ۱۶ هزار و ۵۴۷ میلیارد ریال، خودرو و ساخت قطعات با ۱۳ هزار و ۶۱۱ میلیارد ریال و سیمان، آهک و گچ با ۸ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال پیش بینی سود در رده های بعدی جای دارند.
بر اساس گزارش اداره آمار و اطلاعات معاونت بازار شرکت بورس، محصولات کاغذی و ساخت رادیو، تلویزیون و دستگاهها و وسایل ارتباطی به ترتیب ۱۱ و ۴۸ میلیارد ریال زیان پیش بینی کرده اند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.