“بانک پرداخت” صادرات فعال شد

۶ م دیماه ،

“بانک پرداخت” صادرات فعال شد | چاپ |
چهارشنبه ۰۶ دی ساعت ۱۱:۲۳

بینا- بانک صادرات ایران در راستای تسهیل در ارایه خدمات نوین با همکاری همراه اول، خدمت جدیدی را تحت عنوان «بانک پرداخت» به منظور پرداخت قبوض تلفن همراه از طریق سامانه ۰۹۶۰۲ روانه بازار نموده است.
به گزارش بینا، این بانک در جهت تسهیل در ارایه خدمات با همکاری همراه اول اقدام به ایجاد روش «بانک پرداخت» نموده است در این روش مشترکین که در این بانک حساب دارند و علاقمند می باشند که خط ارتباطی آنها همیشه فعال باشد می توانند با سامانه ۰۹۶۰۲ تماس گرفته و با ورود شماره حساب خود به سامانه مجوز پرداخت صورتحساب تلفن همراه خود را به بانک اعلام نمایند. در این صورت هر زمانی که مبلغ کارکرد تلفن مشترکات به سقف مجاز برسد بانک به نیابت از مشترکان مبلغ قبض را پرداخت نموده و از قطع خط جلوگیری به عمل خواهد آورد .
شایان ذکر است مرکز صدای سپهر بانک صادرات ایران با کد (۰۹۶۰۲) با هدف ارزش آفرینی برای مشتریان، تکریم مقام و شأن مخاطبان و پاسخگویی به سؤالات در زمینه خدمات بانکی به دریافت انتقادات و شکایت ایجاد شده است . بر این اساس هموطنان می توانند ضمن تماس با شماره ۰۹۶۰۲ ضمن برخورداری از خدمات تلفن بانک، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط و … از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز نیز بهره مند و سؤالات خود را با پاسخگویان این مرکز در میان بگذارند.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.