باهنر: تصمیمی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ندارم

۱۹اردیبهشت،

عضو ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان گفت: با توجه به اینکه آقای ابوترابی‌فرد به عنوان کاندیدای نهایی ائتلاف مشخص شده است، بنابراین بنده هیچ تصمیمی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ندارم.نسخه قابل چاپ محمدرضا باهنر عضو ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم با اشاره به جلسه امروز این ائتلاف گفت: در جلسه امروز مقرر شد که فقط آقای ابوترابی‌فرد ثبت نام کند و بقیه اعضا ثبت نام نکنند و اگر کسی خودش قصد تصمیم انفرادی دارد، بحث دیگری است ولی قرار ما بر این است که فقط آقای ابوترابی‌فرد ثبت نام کند.

وی ادامه داد: من نیز قرار نیست که از سوی هیچ‌یک از تشکل‌ها و یا نهادها به خصوص جامعه اسلامی مهندسین در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنم.

عضو ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان در ادامه در خصوص احتمال کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: آقای هاشمی معمولا تا آخرین لحظه فضای انتخابات را برای خودشان نگه می‌دارند، اما باید ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد.

هم‌چنین حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی یکی دیگر از اعضای ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان نیز در مورد تعیین حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد به عنوان کاندیدای نهایی ائتلاف پنج‌گانه گفته بود که مبارک است، مبارک است.

وی هم تأکید کرده بود که به خاطر مشخص شدن آقای ابوترابی به عنوان کاندیدای نهایی ائتلاف پنچ‌گانه، ثبت‌نام نخواهد کرد.
 

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.