باهنر کاندیدای جامعه نمایندگان ادوار در انتخابات ۹۲ شد

ایران > انتخابات
دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار با اعلام اینکه این تشکل بر سر حمایت از کاندیداتوری محمدرضا باهنر به اجماع رسیده است، گفت: جبهه پیروان مکانیزمی برای رسیدن به یک کاندیدای واحد ندارد و تحت نظر جامعتین از میان تمام گزینه‌های مطرح در جریان اصولگرایی یکی را انتخاب خواهد کرد.

به گزارش مهر، محسن کوهکن با اعلام این مطلب افزود: تشکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار بر روی محمدرضا باهنر به اجماع رسیده اما سقف حرکت ما در انتخابات مبتنی بر تصمیمات جبهه پیروان خط امام و رهبری است.

وی با بیان اینکه جبهه پیروان یک کاندیدای واحد در انتخابات ریاست جمهوری ندارد، گفت: تمام کاندیداهایی که در جبهه پیروان مطرح می باشند در صورت صلاحدید خودشان در انتخابات حضور خواهند یافت و جبهه پیروان برای رعایت اصل وحدت در نهایت از میان تمامی کاندیدای مطرح در جریان اصولگرایی – چه عضو جبهه پیروان باشد و چه نباشد – تحت نظر جامعتین به یک گزینه واحد خواهد رسید.

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار تصریح کرد: ممکن است چند کاندیدا از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری وارد رقابت‌ها شوند ولی در نهایت با ساز و کار جامعتین از میان کاندیداهای جریان اصولگرایی یکی را انتخاب خواهیم کرد.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.