باید از همه ظرفیت اصولگرایی برای وحدت استفاده کرد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر چتر بزرگان بر سر اصولگرایان باشد می‌توانیم از ظرفیت عمده اصولگرایی استفاده کنیم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، “محمد نبی حبیبی” که در جمع دبیران استانها و معاونین مطالعات و برنامه ریزی این حزب در سراسر کشور سخن می گفت ضمن تبریک سال جدید و ایام ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی ناچار از توسعه و تعمیق کار کیفی در سال جدید است.
 
حبیبی بیان داشت: سال آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و اگر از امروز ما و تمام اصولگرایان با تمام ظرفیت وارد صحنه نشوند مجلس را به رقبا واگذار خواهیم کرد.
 
وی افزود: اگر چتر بزرگان بر سر اصولگرایان باشد می‌توانیم از ظرفیت عمده اصولگرایی استفاده کنیم. متاسفانه در انتخابات ریاست جمهوری گذشته تعدد نامزدهای اصولگرایی باعث شکست آنان شد و اگر اصولگرایان با تعدد و تفرقه وارد انتخابات مجلس آینده نیز شوند شکست می‌خورند.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: ما به عنوان یک حزب برای عملی شدن شعار سال باید ببینیم چه کاری می توانیم انجام دهیم و آن را طراحید و اجرا نمائیم. باید یکسری افعال حزبی انجام شود تا دستگاههای مختلف در کشور به خود آمده و شعار سال را عملی کنند.
 
وی در ادامه همچنین با اشاره به چشم انداز حزب موتلفه اسلامی گفت: ایدئولوژی یکی از محورهای مهم کار تشکیلاتی و حزبی است که ما بر اساس چشم انداز باید با تعمیق باورهای اسلامی و تقویت فکر تشکیلاتی و ارتقای سطح آگاهی ایدئولوژیک در رسیدن به استحکام ایدئولوژیک حرکت کنیم. بنده معتقدم یکی از دلایل مهم عدم انشعاب و انشقاق موتلفه اسلامی در طول ۵۰ سال عمر خود محکم بودن مبانی فکری آن است.
 
حبیبی در ادامه با تاکید بر کادرسازی اظهار داشت: همانگونه که یک پزشک برای بیمار نسخه می‌نویسد ما برای اداره کشور باید نسخه و کادر داشته باشیم.
 
وی افزود: همه افعال حزب باید با چشم انداز ان ارتباط داشته باشد در غیر اینصورت کاار خوب بی ربط می شود.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: ما در حزب لابد از دو نوع توسعه کیفی و کمی هستیم و باید در زمینه این دو نوع توسعه همت ویژه داشته باشیم. حزب در مقابل رفع همه نوع مطالبات مردم باید برنامه داشته باشد.
 
وی افزود: ارتباط با مردم باعث می شود توسعه کمی و کیفی تحقق یابد و باید در این زمینه کار کنیم.
 
حبیبی با تاکید بر قدرت موج آفرینی اصولی منطبق با موازین نظام را ضروری دانست و گفت: اگر تمام تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها را در انتخابات به کار ببریم اما جو کشور در دست اصولگرایان نباشد فایده ای ندارد. متاسفانه رقبای اصولگرایی سازمان یافته در جهت عدم کارآمدی جریان اصولگرایی کار می‌کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.