باید بر حماسه‌سازی مردم سر تعظیم فرود آورد/مردم حرکت خود را جهت تغییر و تحولی تازه آغاز کرده‌اند

۲۶خردادماه،

روحانی در حرم بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران:

منتخب مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضرت امام خمینی(ره) عزت و سربلندی را جهت ملت ایران به وجود آورده اند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران شامگاه امروز (یکشنبه) با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، در جمع هواداران حاضر و به سوالات آن ها پاسخ داد.
 
وی در پاسخ به خبرنگاری مبنی جهتنکه سبب حضور جنابعالی پس از پیروزی در انتخابات در حرم مطهر امام خمینی(ره) چیست گفت: بنده عصر امروز به محضر مقام معظم رهبری رفتم و ایشان مسائل و رهنمودهایی را به بنده بیان فرمودند و پس از دیدار با رهبری به حرم مظهر امام(ره) آمدم.  

 

روحانی اظهار داشت: حرم امام خمینی(ره) حرمی است که همه دل‌ها به آن وابسته است، زیرا امام خمینی(ره) عزت و سربلندی را جهت ایران به ارمغان آوردند.
 
روحانی تصریح کرد: از این که توانستم در این عرصه موفق شوم از مردم سپاس‌گزارم و بعد از تجدید بعیت با آرمان‌های امام بر سر مزار شهدای ۷۲ تن حاضر خواهم شد.
 
منتخب مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی جهتنکه نظر جنابعالی دربارهٔ خلق حماسه سیاسی مردم در روز ۲۴ خرداد چیست، اظهار داشت: باید به خاطر حماسه حضور مردم در روز ۲۴ خرداد سر تعظیم فرود آورد.
 
وی افزود: چنین حرکتی از سوی مردم نشان از آن دارد که آن‌ها جهت تغییر و تحولی تازه حرکت خود را آغاز کرده‌اند.  
 

روحانی خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانم در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مطالبات مردم را محقق کنم. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.