با اضافه شدن بهرام رادان و میترا حجار، تولید « آتش بس ۲ » با بازیگران جدید کلید خورد

ممتازنیوز:

2-1-2014119205647

تولید قسمت دوم فیلم سینمایی «آتش بس» با بازیگران جدید قطعی شد.

در حالیکه پیش بینی می شد سری دوم فیلم محبوب و پرفروش تهمینه میلانی با همان تیم قبلی جلوی دوربین برود اما در نهایت این کارگردان مجبور شد از بازیگران دیگری برای بازی در «آتش بس» استفاده کند. حضور بهرام رادان و میترا حجار در این فیلم قطعی شده تا عملا همکاری محمدرضا گلزار و مهناز افشار با میلانی منتفی شده باشد.

 گفته می شود میلانی و نیک بین در ابتدا قصد داشتند «آتش بس۲» را با گلزار و افشار جلوی دوربین ببرند اما مذاکرات آنها با این دو بازیگر به نتیجه نرسید تا دو بازیگر دیگر جایگزینشان شوند. میلانی با اینکه عنوان کرده قصه «آتش بس۲» با فیلم اولش کاملا متفاوت است اما گفته می شود این کارگردان فیلمنامه اول «آتش بس۲» را براساس دو کاراکتر گلزار و افشار نوشته است. در واقع داستان از جایی شروع می شد که سایه و یوسف بعد از سالها زندگی بازهم دچار اختلاف شده اند و در مطب روانشناس (آتیلا پسیانی) حضور دارند.

 اما با منتفی شدن بازی گلزار و افشار در این فیلم قطعا میلانی «آتش بس۲» را با تغییرات عمده ای جلوی دوربین خواهد برد. تاکنون حضور بهرام رادان و میترا حجار در این فیلم قطعی شده و به مرور قرار است بازیگران دیگری به این جمع اضافه شوند. نکته قابل توجه در خصوص تیم بازیگران، اولین همکاری رادان و حجار در یک پروژه است. این دو بازیگر البته با میلانی هم برای اولین است که همکاری می کنند.

 قرار است «آتش بس۲» را محمود کلاری فیلمبرداری کند. احتمالا اسحاق خانزادی نیز به عنوان صدابردار در این پروژه حضور خواهد داشت. گروه این فیلم این روزها آخرین مراحل پیش تولید را سپری می کنند تا طبق برنامه ریزی انجام «آتش بس۲» بهمن ماه در تهران کلید بخورد. محمد نیک بین تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.

 

بانی فیلم


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.