با این اشخاص دوست شوید!

اردیبهشت ۱۴۰۳

مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد، دوست خوب ویژگی های شخصیتی شگفت انگیزی دارد که هر کس می تواند در روابط اجتماعی خود با دیگران بهترین دوستانش را شناسایی کند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ دوست خوب کسی است که صلاح هر فرد را می خواهد، دوستان خوب حتی گاهی می توانند بهتر از خواهر و برادر باشند زیرا اشخاص گاهی نمی توانند رازهایشان را به نزدیکانشان بزنند اما گاهی یک دوست حتی می تواند نزدیک تر از خواهر و برادر باشد و راهنمایی کند و در دوستی سنگ تمام بگذارد و فرد را راهنمایی و هدایت کند.

بررسی ها نشان می دهند، دوستان خوب ویژگی هایی دارند که آن ها را از دیگران متمایز می کند و در تمام مشکلات کنار شما باشد و هم دردتان باشد.

دوست خوب کسی است که بعد از مشاجره دوستی اش با شما محکم تر شده و عمیق تر می شود و مشاجره در دوستی سبب می شود تا دو طرف همدیگر را بهتر بشناسند.

دوست خوب محرم و رازدار است و به هیچ وجه رازهای دوستش را فاش نمی کند همیشه جویای احوال دوستش است و هیچگاه او را تحت هیچ شرایطی تنها نمی گذارد.

دوست خوب خود واقعی اش را به شما نشان می دهد و همواره تلاش می کند تا با رفتارهای خوبش پیوند میان دوستی شان را افزایش دهد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.