با این خوراکی‌های چربی‌سوزخیلی سریع وزن کم کنید!

۰۳م اسفند ،

یافته‌های تازه نشان می‌دهد فلفل قرمز، عدس، لوبیا کرفس و نخود سبز بسیار مؤثرتر از قرص‌های لاغری عمل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ این خوراکی‌ها را باید بیشتر در وعده ناهار صرف کنید تا بیشترین اثر لاغری را داشته باشند.

فلفل قرمز: تحقیقات اخیر پژوهشگران نشان داده فلفل قرمز به کاهش وزن کمک می‌کند البته هنگام خرید باید توجه داشته باشیم که از نوع قرمز آن خرید کنید و فلفل سیاه را در اولویت‌های بعدی قرار دهید.

عدس: بیشتر مردم بر این باورند عدس فقط برای رفع کم‌خونی بسیار سودمند است اما پژوهشگران تازگی به این نتیجه رسیده‌اند عدس به سبب فیبر بسیار بالایی که دارد از گرسنگی جلوگیری می‌کند و در طولانی مدت سبب لاغری می‌شود.

کرفس: همه تا حدودی به گوششان خورده است که کرفس و آب کرفس سبب کاهش وزن می‌شود البته باید توجه کنید که اگر آب کرفس  را به صورت ناشتا مصرف کنید حجم چربی بیشتری به یک‌باره از بدنتان کاسته می‌شود.

نخودسبز: تحقیقات بسیاری نشان داده است مصرف پروتئین می‌تواند به کاهش چربی و افزایش بافت ماهیچه‌ای کمک کند که نخود فرنگی به سبب پروتئین بسیار بالایی که دارد سوخت و ساز بدنتان را افزایش می‌دهد.

گوشت قرمز: تجربیات نشان می‌دهد زنانی که در هفته کم‌تر از ۲ وعده غذایی از گوشت مصرف می‌کنند بسیار چاق‌تر از کسانی می باشند که بیشتر گوشت قرمز را در وعده‌های غذایی خود قرار می‌دهند و پزشکان معتقدند گوشت قرمز به سبب پروتئینی که دارند از افزایش اشتها جلوگیری می‌کنند و در طولانی مدت سبب لاغری نیز می‌شوند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.