با برنامه ریزی علمی راهی پارالمپیک ۲۰۱۲ می شویم

مدیر فنی کمیته ملی پارالمپیک داشتن برنامه ریزی علمی برای حضور در رقابت های پارالمپیک ۲۰۱۲ را نقطه قوت مسئولان ورزش های جانبازان و معلولان کشورمان بر شمرد.

بهروز برجسته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مهرماه سال گذشته یکی از مهمترین قدم ها را در کمیته ملی پارالمپیک جهت موفقیت در مسابقات لندن را برداشتیم و آن برگزاری یک دوره کلاس برای مربیان بود تا با علم روز برنامه ریزی ورزشی آشنا شوند در همین کلاس ها برنامه آماده سازی مسابقات را نوشته و آن را نقد و بررسی کردیم و نتیجه آن برنامه جامعی شد که هم اکنون مربیان و سرپرستان تیم ما در حال اجرای آن هستند.

وی افزود: در ورزش یکی از عواملی که باعث می شود روش های سنتی و مدرن برنامه ریزی رو در روی هم بایستند و یکدیگر را نفی کنند عدم استفاده همزمان از هر دوی این روش ها در برنامه ریزی است مسلما نمی توان منکر تجربیات مربیانی شد که شاید سی سال در کنار رشته های ورزشی فعالیت کرده و مقام قهرمانی هم بدست آورده اند.

برجسته ادامه داد: حال اگر این تجربیات درون برنامه ریزی مدرن گنجانده شود همان برنامه ریزی ایده آلی بدست خواهد آمد که هم اکنون ما در کمیته ملی پارالمپیک از آن استفاده می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما برنامه ریزی های دقیق علمی وارد بازی های پارالمپیک ۲۰۱۲ می شویم و مطمئن هستیم که با انجام دقیق برنامه ها دست پر به کشور باز خواهیم گشت.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.