با تحریم صادرات انرژی، غرب را از کرده خود پشیمان می‌کنیم

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

دبیر سیاسی اتحادیه اول تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد گفت: کشورهای غربی در بسیاری از موارد به ما نیازمند هستند، چرا که کشور ما دارای منابع عظیم انرژی است و اگر غرب از شدت تحریم‌ها کم نکند ما با مقابله به مثل دولتمردان غربی را وادار به عقب نشینی می کنیم.

امیر محمد مسجدی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن قسم خورده جمهوری اسلامی هستند، اظهار داشت: در شرایط فعلی غربی‌ها با شدت بخشیدن به تحریم‌ها قصد فشار و تاثیر گذاشتن بر افکار عمومی مردم را دارند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط تحریم‌ها کشور همچنان سیر پیشرفت خود را طی کرده است؛ افزود: فشار غرب با هدف تحت تاثیر قرار دادن ملت ایران صورت می‌گیرد که امیدواریم با مدیریت و درایت مسئولان این افزایش فشار بر مردم کاسته شود.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه عامل افزایش تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران لابی‌های صهیونیستی و آمریکایی هستند،عنوان کرد: تحریم‌ سلاحی است که هرگاه ملت ایران در مقابل خواسته‌های ناحق استعمارگران ایستادگی کرده در پاسخ به تحریم تهدید شده است، که البته تاکنون به لطف خداوند و درک مردم کشورمان اینگونه اقدامات بی تاثیر مانده است.

مسجدی در پایان خاطر نشان کرد: کشورهای غربی در بسیاری از موارد به ما نیازمند هستند، چرا که کشور ما دارای منابع عظیم انرژی است و اگر غرب از شدت تحریم‌ها کم نکند ما با آنها مقابله به مثل می‌کنیم.

انتهای پیام/

پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.