با تنظیم‌های زانیار و سیروان خسروی/ آلبوم جدید محمد زارع به بازار می‌آید

محمد زارع  گفت: آلبوم سوم من هم اکنون در مرحله آهنگسازی و تنظیم قرار دارد و قرار است تا پایان سال منتشر و روانه بازار موسیقی شود.

این خواننده در ادامه خاطرنشان کرد: آهنگسازی این آلبوم را سیروان خسروی،زانیار خسروی،امید حاجیلی،شهاب رمضان، امیرعلی بهادری و من انجام داده ام و تنظیم های آن به عهده من،زانیار و سیروان خسروی وامید حاجیلی است.

وی ادامه داد: در زمینه ترانه های این آلبوم علاوه بر این که خودم به ترانه سرایی اقدام کرده‌ام، دوستان ترانه سرای دیگری نیز با من همکاری کرده‌اند که از این میان می‌توان به امیرعلی بهادر اشاره کرد.

خواننده آلبوم”دیوونه از قفس پرید” همچنین درادامه درباره میمزی شدن آثار خود ودیگر خواننده ها گفت: تاکنون و با وجودی که دو آلبوم مجاز روانه بازار موسیقی کرده ام، با میمزی مواجه نشده ام و فکر می کنم کارهایی که با ممیزی و سانسور مواجه می شوند، بیش از هر چیز یا صدای خواننده آنها مشکل دارد و یا موسیقی و کلامشان. در غیر این صورت امکان این نیست که بدون هیچ دلیلی خواننده ای را میمزی و کارهای او را سانسور کنند. اگر خواننده ای به چارچوب و قوانین موسیقی در ایران آشنایی داشته باشد به راحتی می تواند آلبوم های خود را تولید، منتشر و روانه بازار موسیقی کند.

ممتاز نیوز

کافه موسیقی::صفحه اصلی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.