با جدایی خلیل زاده،دست کرمانی ها در پوست گردو ماند/همیشه پای سپاهان در میان است

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – مسئله قرارداد شجاع خلیل زاده و باشگاه سپاهان تبدیل به یکی از جریان های خبرساز بازار نقل و انتقالات این فصل شده است که حالا ابعاد تازهی هم پیدا می کند.

سعید قرایی: پس از امضای قرارداد خلیل زاده و سپاهان و شرکت در تمرینات این تیم باشگاه مس به سبب بکسال باقی مانده قرارداد این بازیکن با این باشگاه و همچنین باشگاه پرسپولیس به سبب امضای قراداد داخلی خلیل زاده با سرخپوشان، از این بازیکن شکایت کرده اند که ظاهرا قرار است این مسئله روز شنبه در فدراسیون فوتبال رسیدگی شود. شهبازی مدیر عامل باشگاه مس در این باره می گوید:« امضای رضایت نامه ای که دست خلیل زاده است اصلا قانونی نیست چراکه این رضایت نامه را واحدی قائم مقام وقت باشگاه در حالی امضا کرده است که اصلا در صحت این برگه شک و تردید وجود دارد. ضمن اینکه این رضایت نامه می بایست ظرف ۷۲ ساعت در هیات فوتبال ثبت شود اما ثبت آن در هیات فوتبال کرمان ظرف دیروز انجام شده است!.»
ظاهرا قرار است روز شنبه به این مسائل رسیدگی شود و به نظر می رسد در این جلسات یک جنگ قدرت دیگر بین باشگاه ها صورت می گیرد. با این حال باید دید در جلسه روز شنبه که احتمالا یکی از جلسات جنجالی نقل و انتقالات این فصل است چه مواردی مطرح می گردد. اما جدا از این مسائل صدور رضایت نامه خلیل زاده توسط هیات فوتبال کرمان نشان می دهد که هماهنگی ها در کرمان برای تقویت تیم مس تقریبا زیر صفر است. اگر هیات فوتبال کرمان حداقل به این سرعت رضایت خلیل زاده را صادر نمی کرد و یا هماهنگی بیشتری بین هیات فوتبال کرمان و باشگاه مس برای صدور این رضایت نامه بود، شاید کرمانی ها تا این حد به دردسر نمی افتادند.
رحیمی مدیر عامل باشگاه سپاهان نیز دیروز صراحتا اعلام کرد:« رضایت نامه خلیل زاده در هیات فوتبال کرمان ثبت شده است و اگر مشکلی وجود دارد باشگاه مس یقه هیات فوتبال استانش را بگیرد.»
با این وجود حالا کرمانی ها برای جذب بازیکن،دستشان در پوست گردو قرار گرفته است. طبق قوانین تازه اکبر ایمانی جزو سهمیه لیگ برتری مس محسوب می گردد و با وجود او لیست لیگ برتری مس تاکنون ۵ بازیکن را در خود دارد و تنها یک بازیکن دیگر برای جذب مس باقی می ماند.
مسی ها که تا دیروز گمان می کردند خلیل زاده در کرمان ماندنی است، به دنبال جذب یک مهاجم از بین اولادی و یا حاتمی و یا یک هافبک وسط که سیفی بود، بودند اما پس از فراهم شدن جدایی خلیل زاده حالا کرمانی ها مجبورند آخرین سهمیه خود را با یک دفاع وسط پر کنند و این گونه دست کرمانی ها در پوست گردو قرار گرفته است. باید دید جلسه روز شنبه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به کجا ختم می گردد و آیا زور باشگاه مس می رسد که قرارداد خلیل زاده و سپاهان را با چالش مواجه کنند و حداقل مطالبات مالی خود را برای صدور رضایت خلیل زاده برآورده کند؟

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.