با دراختیار گرفتن وکیل شکایت “مالارا ” را پیگیری می کنیم/ واترپلوئیست های جوان به حق خود می رسند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

سرپرست فدراسیون شنای کشورمان گفت: پس از هماهنگی با کمیته ملی المپیک با در اختیار گرفتن وکیل شکایت مالارا را پیگیری می کنیم.

برانوش نیک بین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در زمان ریاست امیر حسین آیت اللهی در فدراسیون شنا مالارا به عنوان سرمربی تیم ملی واترپلوی کشورمان انتخاب شد که با وی قراردادی به ماهیانه به مبلغ ۲۰ هزار یورو منعقد شد و مالارای ایتالیایی به مدت ۵ ماه در ایران فعالیت کرد و با رفتن آیت اللهی و حضور غلام رضاجعفری در راس فدراسیون آنها با این مربی قطع همکاری کردند.

وی گفت: با توجه به اینکه این قرار داد از سمت فدراسیون فسخ شد به همین دلیل مالارا مدعی است که باید مابقی مبلغ قرار داد وی پرداخت شود.

نیک بین افزود: مربی ایتالیایی برای رسیدن به حق و حقوق خود به دادگاه حقوقی ورزشی (GAC) در سوئیس از فدراسیون شنای کشورمان و کمیته ملی المپیک شکایت کرد که ما در حال رسیدگی به این موضوع هستیم.

وی تصریح کرد: رقم قرارداد این مربی بسیار بالا بود ودر حال حاضر من به عنوان سرپرست فعلی فدراسیون پس از پیگیری این موضوع باید نسبت به رفع آن اقدام کنم به همین دلیل کمیته ملی المپیک با در اختیار گرفتن وکیل این مشکل را برطرف کنیم.

نیک بین اظهار داشت: برای جذب یک مربی خارجی در تیم ملی واترپلوی بزرگسالان کمیته فنی تصمیم گیری می کند.

وی در خصوص حواشی پیش آمده در هیئت شنای خرمشهر گفت: مدتی است که هیئت بوکس به دنبال استفاده از استخر هیئت شنای خرمشهر هستند که ما این موضوع را پیگیری کردیم و قرار شد این استخر بار دیگر در اختیار هیئت شنای خرمشهر قرار گیرد که به نظر می رسد در حال حاضر این محل به هیئت نجات غریق شهرستان واگذار شده است که در صورت واقعیت نداشتن این موضوع من به شخصه این مسئله را پیگیری خواهم کرد تا این استخر بار دیگر در اختیار هیئت شنای استان قرار گیرد.

در پایان سرپرست فدراسیون شنای کشورمان در خصوص مشکل تیم ملی واترپلوی جوانان خاطرنشان کرد: سال گذشته واترپلوئیست های زیر ۱۷ سال کشورمان با قهرمانی در رقابت های قهرمانی آسیا جواز حضور در رقابت های جهانی استرالیا را به دست آوردند و به همین دلیل باید آنها به عنوان پاداش از سهمیه دانشگاه استفاده کنند که ما این موضوع را پیگیری کردیم و قرار است با همکاری وزارت ورزش به زودی این مشکل برطرف شود و واترپلوئیست های زیر ۱۸ سال کشورمان از سهمیه دانشگاهی استفاده کنند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.