با رادیو آفتاب گفتگو کنید

۲۳م آذر ،

برنامه زنده رادیویی « گفتگو » با رویکرد مردم و مسئولین و با اجرای علیرضا رافعی در شبکه صدای آفتاب استان مرکزی تهیه می شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛  این برنامه با ساختاری متفاوت و گفتگو محور با هدف آگاهی سازی و اطلاع رسانی از طریق کارشناسان مجرب استانی به مردم و تدارک بستری مناسب برای گفتگو با مسئولان استانی تهیه شده است.
برنامه گفتگو در قالب موضوعاتی که بر اساس مناسبت های تقویمی تهیه می شود، با دعوت از مسئولان استان و کارشناسان مجرب و طرح دغدغه ها و مسائل مختلف مردم استان، با توجه به موضوع برنامه به صورت علمی و تخصصی تلاش می کند، ضمن بحث و بررسی در خصوص مسائل و مشکلات شهری، مسایل فرهنگی، اجتماعی … و پیگری مطالبات به حق مردم، با ارائه راه حل های متناسب و کاربردی برای آنها به سوالات مطروحه پاسخ دهد.
از بخش های مختلف برنامه رادیویی گفتگو گفتار، بخش کارشناسی، موسیقی بی کلام و گزارش های آقای شهرام ترکمانی است که با هدف تبیین مشکلات مردم در قالب موضوعات برنامه تهیه می شود.
لازم به ذکر است؛ این برنامه ۲۵ دقیقه ای را می توانید در روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته ساعت ۸:۳۵ الی ۹ صبح از صدای شبکه آفتاب بشنوید.
گفتنی است؛ برنامه زنده” گفتگو” را علیرضا اهوازی تهیه کنندگی می کند و علیرضا رافعی نیز بعنوان محقق با این برنامه همکاری می نماید./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.